primerasri Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Vet ikke om jeg tør spørre etter "Primera.GT's" forbannelse over alle mulige spørsmål på Primera forumet :P, men gjør det likevel :D Er bakerste potte på 96 Primera helt identiske på 1.6 og på 2.0....? Tenker på om en effektpotte som det står er laget til 2.0 likevel vil passe helt fint på en 1.6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 hehehe ja den 1,6 å 1,8 er like men 2,0 har større rør... sjekka med birger n haug tidligere i dag... biter ikke da :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 det var kjedelig.. men takk likevel Primera.GT :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 det var kjedelig.. men takk likevel Primera.GT :D ????? fortell ..... har en plan for alt æ :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ansasport har en effektpotte som går rett på Nissan Primera p10 2.0, ikke noe sveising eller slike ting, synes det kan være greit jeg da...tenkte det gikk ann å sett den samme potta på en 1.6.... http://www.auto-supply.no/ kunne levere potta til en ok pris siden Ansasport skulle slutte å levere i Norge, men det hjelper jo ikke det :( Potta kan du lete fram her: http://www.ansasport.it/prima.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ansasport har en effektpotte som går rett på Nissan Primera p10 2.0, ikke noe sveising eller slike ting, synes det kan være greit jeg da...tenkte det gikk ann å sett den samme potta på en 1.6.... http://www.auto-supply.no/ kunne levere potta til en ok pris siden Ansasport skulle slutte å levere i Norge, men det hjelper jo ikke det :( Potta kan du lete fram her: http://www.ansasport.it/prima.htm du har en pm... vist ikke send nr ditt på pm så skal du få vite åssen du fikser det :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 var ikke så viktig, men har du noen tips er det bare å slenge de ut her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 var ikke så viktig, men har du noen tips er det bare å slenge de ut her :D bestill potta å ta av muffen av den gammle å den nye potta å sett den gammle delen på den nye ;) mulig du må bruke litt sveis å vips så er det i boks...... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 det var jo egentlig en glimrende ide, er ikke god på sveising jeg..men har vel folk i rundt meg som har det som yrke, takker for forslaget, jeg skal sterkt vurdere det :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 sånn måtte æ gjøre på min :) eller så kan du ta av begge skøytene å sette et muffe som går fra en tomme til en annen i mellom å så rørklemmer å eksospasta :) det funker åsså.... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Så hvis jeg gjør som du sier her: bestill potta å ta av muffen av den gammle å den nye potta å sett den gammle delen på den nye mulig du må bruke litt sveis å vips så er det i boks...... (det du mener er att det bare er å bytte muffene)? får sveiset på den gamle muffen på den nye potta, er det bare å skru potta rett på etterpå..? Trodde disse muffen satt som F*** jeg...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 du tar jernsaga(baufila) å sager helt inntill skjøten(muffen) å så sveser du den på den nye potta etter at du har sagd av den samme delen på den nye :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ansasport har en effektpotte som går rett på Nissan Primera p10 2.0, ikke noe sveising eller slike ting, synes det kan være greit jeg da...tenkte det gikk ann å sett den samme potta på en 1.6.... http://www.auto-supply.no/ kunne levere potta til en ok pris siden Ansasport skulle slutte å levere i Norge, men det hjelper jo ikke det :( Potta kan du lete fram her: http://www.ansasport.it/prima.htm Kor masse dem skulle ha for potta?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Kor masse dem skulle ha for potta?? vet ikke ... hør med primerasri hørtes planen min flott ut ? :) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Høres så greit ut når du sier det sånn, selvfølgelig...hehe, men.. I mailen jeg fikk står det: veil. pris 2919 inkl. mva. siden ansa skal slutt å selge i norge kan vi selge den for 2335 inkl. mva det finnes en slik potte i norge.. det var svaret jeg fikk, syns ikke det er en upris i forhold til alternativene som apexi og supersprint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg