Gå til innhold

Til dere med Cossie sedan 90 til 94 mod se her

RS2

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Hva betaler dere i forsikring

Jeg er 23 uten bonus

Kan stå på mamma eller pappa

Jeg spurte på forsikring på en 91 mod 4x4 sierra cossie..

Kriteriene var kasko, 75% bonus, på meg selv 25år, 16K km i året, med alt av alarm og div shit..

Billigst var gjensidige, med 11000kr i året..

Jeg bor da langt utpå landet... ;)

Er du kald, så dropp kasko.. Da kan det begynne å ligne på no`.. Kjipt å vrake dog.. ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, du får ikke nyere sedan enn 92 modell, enkelte hevder bilene er 93 modell, men da er det såvidt jeg vet kun 92 modeller solgt i 93. 94 har jeg aldri hørt om:-)

Så du vurderer seriøst en Cossie nå altså? Sinnsykt artige biler ihvertfall, får bare håpe du blir mer heldig med din enn min da, min ble en DYR affære:) men gud så artig når det fungerte skikkelig

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Hmmm, du får ikke nyere sedan enn 92 modell, enkelte hevder bilene er 93 modell, men da er det såvidt jeg vet kun 92 modeller solgt i 93. 94 har jeg aldri hørt om:-)

Så du vurderer seriøst en Cossie nå altså? Sinnsykt artige biler ihvertfall, får bare håpe du blir mer heldig med din enn min da, min ble en DYR affære:) men gud så artig når det fungerte skikkelig

Hei hei nei det er ikke noen 94 mod men jeg trodde bare at de ble produsert så lenge. Det er en 89 mod bil med 92 deler og litt slikt. Skal se på den til søndag regner jeg med så da får vi se hva det blir til.

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider