Mouh Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Om noen sitter på noen tegninger av ledningsnettet til 2.0 16V, så skrik ut! jeg mener å huske at jeg har de tegningen, men jeg får nok ikke hjulpet deg før jeg kommer hjem (onsdag/Torsdag) da jeg mener å huske at jeg har det maskinen min hjemme. og kan ikke finne det på laptoppen. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg mener å huske at jeg har de tegningen, men jeg får nok ikke hjulpet deg før jeg kommer hjem (onsdag/Torsdag) da jeg mener å huske at jeg har det maskinen min hjemme. og kan ikke finne det på laptoppen. Takk for det. De jeg har fått av deg tidligere var nemlig kun for G60 og VR6. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Takk for det. De jeg har fått av deg tidligere var nemlig kun for G60 og VR6. ahh oki, men jeg har fått et litt større lager av tegninger siden den gang så jeg skal ta en titt når jeg kommer hjem.. ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Fin bil.. Altid likt corrado :) Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Fin bil.. Altid likt corrado :) Takk for det! Den er i det minste fin og se på der den står...:rolleyes: Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 farlig når folk teiper ledningene bak der man ikke ser. plutselig en dag man skal koble bak der så kommer man borti en teip skjøt og drar ut noen ledninger... du får gå igjennom alt av ledninger som ser ut passer og koble sammen, så prøv å starte. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg