Dani Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Å YEAH! gjett hvem som vant street C a!?!?!?!? det var meg!! hehe.... det høyeste jeg spillte var 144db... desverre så råtna bilen min på vei hjem, så jeg fikk motorstopp på mototrveien...tror det var dynamoen min som var gått, for batteria ville ikke lade mer... dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Grættis med spillinga da hvertfall! Synd med bilen, men da er det vel bare å slenge inn en stor dynamo med det samme. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Grattis.... Håper du er klar til Gatebil på våler til helga da ??? Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Og gjett hvem som vant Street CC 1+. joho! spilte ikke mere en 141,5db da. men men, stiller kanskje sterkere neste gang Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Tor Steinar Aamodt skrev: Grattis.... Håper du er klar til Gatebil på våler til helga da ??? blir nok dårlig med det...bilen står fortsatt utafor å råtner i regnet... noen som veit hva d vil koste å bytte dynamo? Doser_86: hvilken bil hadde du a? den hvite golfen med carbonpanser? dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Doser_86 skrev: Og gjett hvem som vant Street CC 1+. joho! spilte ikke mere en 141,5db da. men men, stiller kanskje sterkere neste gang hehe.. hvordan gikk det med svenskene a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Dani skrev: blir nok dårlig med det...bilen står fortsatt utafor å råtner i regnet... noen som veit hva d vil koste å bytte dynamo? Doser_86: hvilken bil hadde du a? den hvite golfen med carbonpanser? dani Hvite Golfen med carbon panseret ja. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hoho..jeg vant street A klassen :) Er storfornøyd jeg Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Sitat D[][]V[][]D']hoho..jeg vant street A klassen :) Er storfornøyd jeg Hvor høyt spillte du da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 137.4 var d høyeste. Er første gang jeg er med på no sånt, så syntes d var drit spennende Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Sitat D[][]V[][]D']137.4 var d høyeste. Er første gang jeg er med på no sånt' date=' så syntes d var drit spennende[/quote']Ja, det var jo ikke så galt til å være første gang :) Jeg spillte ikke mer enn 130,5dB første gang jeg deltok (med en stk 10") Men så fikk jeg jo prøvd meg da, og fikk 6 poeng eller noe sånn, som gjorde at jeg i slutten av sesongen hadde akkurat nok poeng til NM (42 av 40) Man blir fort litt hekta etterhvert da, og tror nok dB-drag får endel flere deltakere i år enn i fjor.. Bare håper det kan bli noe bra vær, for akkurat i dag er det skikkelig drittvær her, vet ikke åssen det er på Våler i helgen da, men er vel ikke akkurat meldt syden-tilstander. Grattis med seieren da :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 blir for hekta ja. D skal jeg love deg. hvordan er det det fungerer med poeng osv da? Hakke kommet helt inn i d her jeg enda! Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Doser_86 skrev: Og gjett hvem som vant Street CC 1+. joho! spilte ikke mere en 141,5db da. men men, stiller kanskje sterkere neste gang Og gjett hvem du vant over med 0.2dB da... Joda det var meg. (ss1+ heter klassen btw) Hehe. Unner deg det. Håper vi sees igjen. Må få tatt revansj. Jobber med noen ess i ærmet. ;) Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Sitat D[][]V[][]D']blir for hekta ja. D skal jeg love deg. hvordan er det det fungerer med poeng osv da? Hakke kommet helt inn i d her jeg enda! Dette finner du også på sidene til http://www.dbdragracing.no under regler.. Points for Standard Classes will be awarded as follows: · First Place: 8 Points · Second Place: 7 Points · Third Place: 6 Points · Fourth Place: 5 Points · Fifth Place: 4 Points · Sixth Place: 3 Points · Seventh Place: 2 Points · Eighth Place: 1 Point Points awarded at multi-point events will be multiplied as follows: · Double Point: 2x the standard points awarded · Triple Point: 3x the standard points awarded · World Finals: 4x the standard points awarded Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Zetec skrev: Dette finner du også på sidene til http://www.dbdragracing.no under regler.. Points for Standard Classes will be awarded as follows: · First Place: 8 Points · Second Place: 7 Points · Third Place: 6 Points · Fourth Place: 5 Points · Fifth Place: 4 Points · Sixth Place: 3 Points · Seventh Place: 2 Points · Eighth Place: 1 Point Points awarded at multi-point events will be multiplied as follows: · Double Point: 2x the standard points awarded · Triple Point: 3x the standard points awarded · World Finals: 4x the standard points awarded Men hvordan er detta med bytte av bil? Mister man poeng? Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg