Gå til innhold

71 Vista Cruiser

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Takker for tipset V8 Power.

Var til Hamar og kiket på den i Vinter. Var desverre ikke samsvar mellom pris og tilstand(rust). Uorginal motor Pontiac 400 som gikk fint. Bilen så generellt jævlig ut. Unntatt opptrekte seter. Der det ikke var rust var det sprekker i sparkelet, finner nok mye rart under det. Alle pakninger var kaputt. Girkassa manglet olje, og "det var vanlig". Skulle følge med vinterdekk på rallye wheels, desse var sommerdekk. Var mye rust på høgre bakdør, men ingen problem da han hadde en reserve-dør. Synest det var litt synd denne reserve-døren var en Venstre fremdør jeg da. Det var ingen rust å se på kanaler, hjulbuer eller bakluke.

30.000,- var prisen og det var udiskutabelt. Etter Bank og Biltilsyn hadde stengt ville han fire litt (veldig lite) men da var det heldigvis for sent. Hadde jeg fått den for noen og tyve hadde jeg tatt den. Og angret på et impulskjøp av alt for mye arbeid.

For bilene er knalltøffe og bestemte meg da vi kiket på denne at: En slik skal jeg ha en dag.

Noen som har tlf.nr til den svarte som sto til 10.000,- i Amcar for litt siden?

Finner ikke igjen det bladet.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset V8 Power.

Var til Hamar og kiket på den i Vinter. Var desverre ikke samsvar mellom pris og tilstand(rust). Uorginal motor Pontiac 400 som gikk fint. Bilen så generellt jævlig ut. Unntatt opptrekte seter. Der det ikke var rust var det sprekker i sparkelet, finner nok mye rart under det. Alle pakninger var kaputt. Girkassa manglet olje, og "det var vanlig". Skulle følge med vinterdekk på rallye wheels, desse var sommerdekk. Var mye rust på høgre bakdør, men ingen problem da han hadde en reserve-dør. Synest det var litt synd denne reserve-døren var en Venstre fremdør jeg da. Det var ingen rust å se på kanaler, hjulbuer eller bakluke.

30.000,- var prisen og det var udiskutabelt. Etter Bank og Biltilsyn hadde stengt ville han fire litt (veldig lite) men da var det heldigvis for sent. Hadde jeg fått den for noen og tyve hadde jeg tatt den. Og angret på et impulskjøp av alt for mye arbeid.

For bilene er knalltøffe og bestemte meg da vi kiket på denne at: En slik skal jeg ha en dag.

Noen som har tlf.nr til den svarte som sto til 10.000,- i Amcar for litt siden?

Finner ikke igjen det bladet.

Dersom den svarte var en med W30 option og 455 cid så er den solgt og står som delebil hos en kompis av meg...

Råttent karrosseri dog men ellers komplett....

synd da det ville blitt en rå "sleeper"

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt kontakt med den karen.

Kansje kjøpe den når han har tatt det han vil ha?

Har endel motorer liggende likevel. Så treng ikke det.

Synd hvis den skal bli hogd fordi den har like deler med 442.

Veldig rusten da?

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Skulle gjerne hatt kontakt med den karen.

Kansje kjøpe den når han har tatt det han vil ha?

Har endel motorer liggende likevel. Så treng ikke det.

Synd hvis den skal bli hogd fordi den har like deler med 442.

Veldig rusten da?

Den blir ikke hugget.... men forstod det på han at han kjøpte den pga matching numbers og at den hadde W30 option

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider