Lillefot Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hei driver nå å vurderer å kjøpe en granada 3l motor med ettermontert turbo&ic.. men er et lite problem med den, eieren tror muligens at rådelagerne har gått.. hvordan er det å bytte disse på denne motoren, er det sann generelt som andre ford motorer? er det alu topp på denna? det har heller ikke blitt bytta noen deler av motoren etter man tenker på montering av turbo (stempel osv..) hvordan er stemplene på denna, vil det tåle noe spess, eller? noe mer som skulle ha vært bytta?? mye dette her. hehe.. på forhånd takk! Siter - 92` Fiesta Xr2i 1.8 16V [-x-] 87` Sierra 2.0i ohc [-x-] 79`Escort 1300 Basskasse selges! -med eller uten element Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deluxe1300 Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 https://www.burtonpower.com/technical/tt_essex.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 https://www.burtonpower.com/technical/tt_essex.html 3.0 er enn jævla solid klump, men de hadde problemer med rådebank ved ca 40 000 km, hart dem gått 100 000 er dem skuddsikre som faan. Er somn ford-seksere flest å bytte rådelager, men pass på at veiva ikke er slitt, eller at den er slipt tidligere. Ved moderat ladetrykk skal det ikke være noe problem med resten av motoren, men komp. er i grenseland, 9,5:1, bør kanskje senkes noe. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.