Gå til innhold

Legg ut bilder av Nissan Skyline her!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by CivicVTEC

Jeg er ingen Skyline-freak, men kan være enig i at det ikke er en Skyline, men det er IKKE en Prelude ihvertfall !!

Det er en integra faktsik, med skyline front og baklykter + nsx luft kanaler på siden. I tillegg så er den trimma til 5-600 hk eller.no. Sto i et bilblad jeg har. tror det var banzai(gidder ikke lete)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TBI

likte denne jeg ..

bildet tatt på røssvoll mo i rana sommeren02.

gikk bra .. t.o.m ei dame som kjørte den av og til :D

..kjekt med prøveskilter .. møtte den i byen flere ganger oxo .. hmmz... vil ha ..

;)

R33 ja..

Flott den.. Var det den dem forfalska skilter på ja? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Originally posted by TBI

likte denne jeg ..

bildet tatt på røssvoll mo i rana sommeren02.

gikk bra .. t.o.m ei dame som kjørte den av og til :D

..kjekt med prøveskilter .. møtte den i byen flere ganger oxo .. hmmz... vil ha ..

;)

Jeg var der og kjørte jeg også.

Fin Skyline, er vel omtrent 500hk i den påstod dem...

Morsomt å se litt damer gi gass. Pen også faktisk! :)attachment.php?s=&postid=83625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Mr. Bollocks

Det ser ut som en Nissan Silvia S15.... eller tar jeg heelt feil????

kan si dere begge to, det der er ingen skyline i det heletatt, og langt fra en S15... i Max Power for en god stund siden, stod den bilen der på første siden... det er en TOTALT ombygd Honda Integra... Aka Skytegra... fronten er forlenget for å matche sidepanelene til R-34, og den er en "smule" breddet... finn ett bilde av den fra siden, så ser du at den er "litt" for kort til å være en R-34...

og som bevis, legger jeg ved internet siden til han som har laget den... integra GS-R ;)

http://www.geocities.com/nissan99sel/integGTR.html

helt idiot ting å gjøre spør du meg, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider