Gå til innhold

Opel Omega A GL - Banebil

Ranger emnet

Blugh

Anbefalte innlegg

hehe vi har ikke prøvd å kjøre noen spesielt kjappe runder men, vi har et par runder på 2min og 17 sek.. hehe er ikke sååå ille med tanke på dekk med 175/70 profil..... vugger noe jævli, hjelper heller ikke med fjervandring på 30 cm hehe ;) men morro er det, ikke akkurat noe problem å få rompa ut! men hadde vært MYE bedre med stivere fjærer! vi får se hva det blir på neste treff, nå er det bare utpå å ha det mer morro!! gleder meg til i morgen ;)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vi rakk rett og slett ikke å fjerne katalysatoren.. og den ene potta, jeg og Playboy skrudde hele natten før treffet for å få bilen klar, sov mellom hall 10 og 10 på fredags formiddagen.. hehe hvor Formso og Bjorhus var skal vel være usagt men de var ikke i garagen å hjalp til...

Innsuget er tatt av:

omegaen%20001%20(Medium).jpg

omegaen%20002%20(Medium).jpg

så ble det satt i ny rute ;)

omegaen%20003%20(Medium).jpg

Toppen er på vei av:

omegaen%20004%20(Medium).jpg

Eksosmanifoilen er på vei på igjen klokka er nå over midnatt..

omegaen%20007%20(Medium).jpg

Playboy fortsetter å skru på eksosen:

omegaen%20009%20(Medium).jpg

Plass til større motor ja! hehe ;)

omegaen%20010%20(Medium).jpg

Klokka er 8, alt er klart, vi venter bare på at butikken skal åpne slik at vi får kjøpt olje..

omegaen%20011%20(Medium).jpg

Saab stol.. :rolleyes:

omegaen%20012%20(Medium).jpg

Bilen får seg en vask:

omegaen%20014%20(Medium).jpg

Fant bittelitt rust mens vi letet etter feilen på hvorfor ikke turtelleren virket:

omegaen%20015%20(Medium).jpg

Kommer flere bilder fra banekjøringen, gleder meg til å stå opp nå klokken 8 å dra oppover igjen for å kjøre! for morro er det! hehe satser på at vi dukker opp på neste treff med bilen også, at den ikke blir kondemnert i morgen hehe :p

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab stolen ble sveist fast med firkant rør, men den må nå skjæres ut med vinkelsliper.. da Bjorhus gikk av banen i dag og videre i autovernet, kondemnert ja.. :drive2

Vet ikke helt hva jeg skal si, er surt å ha lagt så mye arbeid i DRITEN så blir resultatet dette.... angry anger2 :confused:

men uhell kan jo skje alle så.. men surt ÅJADA!

Men om noen trenger omega deler så send meg en pm! motoren er nyoverhalt å funker helt perfekt, faen's DRIT.. arrgh! Spør om hva som helst av deler uten om frontlykt og baklykt på venstre side hehe de er det ikke mye igjen av.... de delene som måtte være på høyreside er hele hehe ;)

Vil bare abslutte med at vi skal komme sterkt tilbake på neste sommertreff med ny farkost! for morro ja det er det! bare folk klarer å gi faen i å treffe gjenstander som ødelegger bilen.....

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med motor? jeg har ikke peiling, er jo mulig å få den kjørbar er bare å bytte staget framme å kjøpe nye lykter, men blir litt jobb å få lyktene på (skal legge ut bilder senere.. må nesten høre med resten av de som er med på bilen men du skal få den billig ja! blir ikke mange kr over vrakpant

du får komme med et bud, men vil ha mer en vrakpanten siden det er mye bra deler på bilen..

- 06 Opel Vectra (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider