Gå til innhold

Opel Omega A GL - Banebil

Ranger emnet

Blugh

Anbefalte innlegg

Eg som satt på da uhellet var ute med bjørhusdal, og mener at punkteringen gjorde "susen"..skjedde veldig fort. Men jævli synd at biln gikk tel hællvette før gulla og diverse folk har lagt mye tid i bilen men spesielt gulla.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bjorhus som kjørte får forklare hva som hendte.. jeg vetta faen hva jeg tror..

"Du vetta faen hva du tror"??? Ska eg sei d mange gang; vi kom brei ut av svingen og dekket pungtert, og da va d faen ikke lett å hold bilen rett .. Ha sagt det er par gang no.. Men d e klart, du ha vel retta opp den der du Malandro..

Audi A4 1996

Opel Omega 1997- Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er jo så godt i gang, ikke selg eller skrot bilen. det er bilcross 8-juli på røssvoll, dere mangler jo bare FIA-godkjent bur, stol og seler så kan dere kjøre løp. tipper det blir bra mye mere morro å få kjørt i fra seg på bilcross bane enn en asfalt bane med en original omega. doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekt et styre stag.. men det e uvesentlig.. må bruk ei slegga strørrelse MEGA svær ska du få igjen bagasjelokket.. skjermen e innafør lokke... så fortsatt om noen trenger deler så har vi endel!

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du vetta faen hva du tror"??? Ska eg sei d mange gang; vi kom brei ut av svingen og dekket pungtert, og da va d faen ikke lett å hold bilen rett .. Ha sagt det er par gang no.. Men d e klart, du ha vel retta opp den der du Malandro..

FÅ SE PÅ SURLEPPA THOMAS! FÅ SE PÅ SURLEPPA! =)

Noe kjipt er det, men det var vel grunnen til at grommere farkost ikke er kjøpt inn, lære må en først.

Satser på at FSR leter opp en lik SX som hans egen til gjengen, i samme prisnivå, så er det back on track =)

Men, vil det koste så grusomt å få bilen til å gå fremover igjen da? Et stag? Noen kosmetisk perle blir det vell ikke, men mye morro igjen i den motoren.

Hakke hatt tid å sett på den selv, kom nettop inn fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider