Gå til innhold

RC drifting

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hehe..

dette er veldig morro, man tar på "rørlegger rør (inner diameter mener jeg er 5,6mm)" på felgene..

dette blir veldig glatt, det tar litt tid og lage bilens setup og få det i hendene...

men når man har fått bilen lav og hard så kommer det meste av seg selv :D

Mvh

E-K Racng

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de hjulene har faktisk bilen null å si, så lenge det er 4wd. Oppsett kan være hva pokker du vil, du har ikke grep nok til at du merker stort. Å få det i hendene er enklere enn å kjøre fort, med andre ord litt motsatt av 1:1. Som konkurranseform er det litt BS med R/C, men det ser jo relativt kult ut. De gutta her bommer fælt på spor og sånt, men de har kule kameravinkler osv...

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i alle fall mere reaksjon på styringen etter den ble stivere..

Mvh

E-K Racing

Det kan så være at du fikk litt, men da kjører du en relativt tung bil, som er veldig myk i original. Med pvc er de fleste vanlige innstillinger umerkbare. Har testet mest innendørs på teppe, der er racingteip tingen. Personlig synes jeg pvc er for glatt ute, får jo ikke kjørt fort nok... :D:D

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, akkurat stivhet er en av de få justeringene som merkes. Kickup, antidive, antisquat, prosquat, Inboard toe, rollcenter, linkposisjoner(camberforandring) og slikt er derimot lite merkbart:D:D

Så du mener at det er greit å se på Kenneth Moen med sperre på 40 km/t?

Nei, det må ha mer grep, så det kan gå fortere og heftigere på tvers, og ligge tight på curbs. Da snakker vi :D Video kommer!

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSR:

Sorry! :o retter litt da :D

mere morro og kjøre J`evlig breit enn fort.. er den ok FSR?

Razer:

Vi snakker om små biler her gutten min, Kenneth Moen kjører pen 1:1 bil vi.. jeg i alle fall snakker om små 10:1 biler.. ;)

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet utmerket godt hva du snakker om, ettersom det har vært hobbyen(faktisk nå så og si jobb) min i 10 år. ;)

Jeg sier ikke at pvc er teit, jeg synes bare det går for sakte. Men det er greit for de som ikke har kjørt før.

For min del må det gå fortere, mer spektakulært.

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider