-EKS- Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Razer: hehe.. det er jeg enig i, er man Pro som deg :D men sånne som bare har leket seg med det så funker pvc rør fett lissom :D Kan jo gjøre som meg, få dreiet dekk form på røra og litt mønster.. holder ikke så lenge da men :rolleyes: .. hvordan film kommer du med? rc? Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Du er herved arrestert av driftingpolitiet. Drifting skal gå fort OG breit :D Stemmer det! Drifting uten fart er døvt! Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Xenon: Små barn sier mye dumt ;) har tatt det tilbake, behøver ikke og gni det inn :D Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Xenon:Små barn sier mye dumt ;) har tatt det tilbake, behøver ikke og gni det inn :D Mvh E-K Racing *gnignignignignignigni* :D:D:D Hjalp spor? Skal prøve Yokomo-hjula etterhvert... Xenon/Kenneth: Glemte helt PM'en din fra lenge siden ang. R/C jeg forresten... Fremdeles på utkikk eller? Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Razer: hehe, Jepp, fikk mere styre respons.. grep på liten fart og glatt på stor fart.. men de spora holder 2-3 batteri pakker da.. :rolleyes: Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg