Slash Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Manta B GSI Frontfanger - Manta B GSI Bakfanger - Opel Sport Team klistremerke - Pakningssett C20NE - Pakninger eksos og innsug C20NE - Komplett innsug C20NE - Coil C20NE - 2.2 Rekord Radiator - Øvre dashboard Manta B - Høyre underdel dashboard Manta B - Bensintank Manta B - Fordeler C20NE - Hovedsylinder Rekord E2.2i - Komplett ledningsnett C20NE - Servopumpe C20LET - Bensin pumpe brakett Manta B - 1 Par Røde Skulderputer - Coil 2.0S - Fordeler lokk og rotor 2.0S - 2stk delefilter type MDS - 2stk høytaler deksel MDS 4" - Masse ISO kontakter for stereo - Panserlås Manta B - Motorvarme kabel 2.0S - Toppdeksel pakning 2.0S - Hovedsylinder Senator A 3.0i ATE ABS - Varmeapparatvifte Manta B/Ascona B - 1 par tåkelys - 1stk antenne Manta B - 1stk klokke Manta B - Originale Engelmann speil Manta B (Vurderes solgt) Huff å læll.. Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hei sann. er interisert i dette: Manta B GSI Frontfanger Manta B GSI Bakfanger Originale Engelmann speil Manta B (Vurderes solgt Hovedsylinder Senator A 3.0i ATE ABS Hvor mye skal du ha for det? evt kun bakfanger og Engrlmann speila. :rolleyes: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hei sann. er interisert i dette: Manta B GSI Frontfanger Manta B GSI Bakfanger Originale Engelmann speil Manta B (Vurderes solgt Hovedsylinder Senator A 3.0i ATE ABS Hvor mye skal du ha for det? evt kun bakfanger og Engrlmann speila. :rolleyes: Den GSI frontfangeren er så godt som solgt. Dessuten ser jeg helst den hentes. Bakfangeren er ikke solgt, og er strøken og kan sendes. Engelmann speila er jeg usikker på om jeg vil ha selv eller ikke, men med rett bud så får du di. Vil ha bud på delene.. hovedsylinderen skal bort uansett.. Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Den GSI frontfangeren er så godt som solgt. Dessuten ser jeg helst den hentes.Bakfangeren er ikke solgt, og er strøken og kan sendes. Engelmann speila er jeg usikker på om jeg vil ha selv eller ikke, men med rett bud så får du di. Vil ha bud på delene.. hovedsylinderen skal bort uansett.. 1300.- for engelmann speila og bakfangere? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg