PerryZaphire Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 knust rute :( Illøpet av natta har en eller annen smarting knust ruta på førerdøra mi :( heldigvis har jeg alarm så de har antageligvis sett blinkinga og så har dem ikke giddi å åpna døra... så ingenting inni er borte sombrero Jeg har dører som har hele ruter... er det 90dører det kalles? enkelte mener skillet kom i 87 og andre mener 90... jeg må ha tak i nytt vindu asap! skal på langtur i helga så... Ingen i oppland som besitter en slik rute??? Evnt. er det noen som skal fra gjøvik og oppover dalen forbi dombås snart? Høggern på gjøvik har men jeg har egentlig ikke tid til å vente på posten :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 rutene kom på 88 modellen i august 87. du må spesifisere om du må ha en tonet rute, og om den er til 2 eller 4- dørt... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 rutene kom på 88 modellen i august 87. du må spesifisere om du må ha en tonet rute, og om den er til 2 eller 4- dørt... tror ikke mine ruter var tona .... men isåfall 2 stk. tona ruter ønskes.. eller 1 stk. normal.. det er til fører døra på en 88 mod. golf 2. 2 dørs. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 rutene kom på 88 modellen i august 87. du må spesifisere om du må ha en tonet rute, og om den er til 2 eller 4- dørt... tror ikke mine ruter er tona .... men isåfall 2 stk. tona ruter ønskes.. eller 1 stk. normal.. det er til fører døra på en 88 mod. 2 dørs Golf. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 tror ikke mine ruter er tona .... men isåfall 2 stk. tona ruter ønskes.. eller 1 stk. normal.. det er til fører døra på en 88 mod. 2 dørs Golf. hadde du hatt 4 dørs, så hadde jeg hatt rute til deg!.. u tonet står om de er tona eller ikke skal stå "tinted" på dem Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 hadde du hatt 4 dørs, så hadde jeg hatt rute til deg!.. u tonet står om de er tona eller ikke skal stå "tinted" på dem ah fikk tak i på otta jeg ;) mine er utona... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 ja, hva er det vi ikke har her på Otta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 ja, hva er det vi ikke har her på Otta:) liv? .. var dårlig med det når jeg bodde der for ikke lenge siden Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 har ikke sjekket noe særlig enda men... skal ned dit imorgen kanskje jeg ser ette rlitt liv da :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 ach joda, Otta er jo verdens navle... doh hehe:) Skjer det noe her, så skjer det noe her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 ach joda, Otta er jo verdens navle... doh hehe:) Skjer det noe her, så skjer det noe her:) antageligvis litt mere liv enn i dombås iallefall :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Anyway; Oppland = bra=) Får ta dere en tur til fagernes en helg da=) Eller på 1. mai treffet som blir her på Leira. VW audi treff=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Anyway; Oppland = bra=) Får ta dere en tur til fagernes en helg da=)Eller på 1. mai treffet som blir her på Leira. VW audi treff=) tja... får se... mulig jeg skal jobbe :( er flya åpna enda? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg