valdemar Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hei, prøvde å søke litt rundt på forumet, men jeg er ikke noe klokere. Så da må jeg spørre dere som ha litt peil. :rolleyes: 1. Jeg lurte på om det er lov å ha sota blinklys? 2. Hvor mye er det lov å senke bilen? (tenker på EU kontroll) 3. Hvor mye koster et senkesett til Golf 2 brukt? Det hadde vært konge om det var noen der ute som visste dette thumpsup Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 nr 1 ja det er lov så lenge du har papirer på dem. (tûv) er jo en del som har gjenmalt baklykter. det kan jo ikke bli godkjent nr 2 vet ikke. men er vel en grense som sier at bilen skal kunne kjøre uten fare for å skrape nedi. tørr ikke si noe sikkert nr 3. senkesett får man fra 1000 og oppover nytt. brukt kan du sikkert komme nedi 300 kr. men hvor bra det er, ja det er jo en annen sak. brukt kan være bra det å. og du må også godkjenne detta i vognkorte hvis ikke får du ikke eu godkjent bilen. (noen er snille da og godkjenner forde) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 1. Nei, ikke i utgangspunktet. Men politiet bryr som regel seg lite om det. 2. Er ikke sikker.. 3. Fjærer på http://www.autospar.no koster rundt 1000kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hei, prøvde å søke litt rundt på forumet, men jeg er ikke noe klokere.Så da må jeg spørre dere som ha litt peil. :rolleyes: 1. Jeg lurte på om det er lov å ha sota blinklys? 2. Hvor mye er det lov å senke bilen? (tenker på EU kontroll) 3. Hvor mye koster et senkesett til Golf 2 brukt? Det hadde vært konge om det var noen der ute som visste dette thumpsup 1. man får da orginal-sotede blinklys, har det selv på bilen min... 2. Varierer fra bil til bil har jeg hørt... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Tusen takk for raske svar liIIebror og Kimman :) Får man med papirer når man kjøper på autospar? Kanskje veldig dumt spørsmål,men må jo spørre for det... Tenkte på noen som senker 40 mm til 1199. Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg