Gå til innhold

19" Rial Lemans 5x112

Ranger emnet

Rayho

Anbefalte innlegg

Strøkne felger. 8,5x19, 5x112, Et30 Sitter på gode 235-35-19 dekk. Har sittet på en Audi A4, å passet perfekt.

9000kr

Mob 99749585

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster jo ikke mer enn 13000 nytt jo... heyyou

Skal ha 8000kr med gode dekk. Felgene ser helt nye ut. Altså så sparer man 5000kr uansett. Ikke interessert så trenger du ikke røre tråden heller.

x-00 Ford Mondeo ST200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8000kr er en bra pris, så det er det jeg må ha... Robert skulle ha dem, men har ikke hørt no fra han, å gidder ikke vente lenger. Hvordan har audien det??

Forden funker bra, men har jo hatt endel utgifter som jeg vet Robert måtte ha visst om. Men men.

x-00 Ford Mondeo ST200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8000kr er en bra pris, så det er det jeg må ha... Robert skulle ha dem, men har ikke hørt no fra han, å gidder ikke vente lenger. Hvordan har audien det??

Forden funker bra, men har jo hatt endel utgifter som jeg vet Robert måtte ha visst om. Men men.

Hm, trudde Ford'n var strøken.. Det jeg har hatt inntrykk av når jeg har kjørt/sitti på..

Audien har vist fuska litt den også.. Men, begynner å gå seg til nå..

8000kr er for dyrt sier pappa! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil som er ni år gammel, å som går med dobbelt av effekt vil det alltid kunne dukke ting opp med. Sier seg selv, å det skjønner alle. Men er stort sett bare småting. Jeg hadde aldri noe, men kjørte jo lite med bilen. Håper han tar vare på bilen. Ettersom Forden skulle være strøken har jeg begynt å tvile. Men når jeg nå får bytta stotdemper bak så er alt på stell, men har brukt noen kroner.

Er jo ikke dyrt for felger som ser helt nye ut.

x-00 Ford Mondeo ST200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil som er ni år gammel, å som går med dobbelt av effekt vil det alltid kunne dukke ting opp med. Sier seg selv, å det skjønner alle. Men er stort sett bare småting. Jeg hadde aldri noe, men kjørte jo lite med bilen. Håper han tar vare på bilen. Ettersom Forden skulle være strøken har jeg begynt å tvile. Men når jeg nå får bytta stotdemper bak så er alt på stell, men har brukt noen kroner.

Er jo ikke dyrt for felger som ser helt nye ut.

Han tar nok vare på bilen.. Kjører ikke så mye.. Han jobber mest.. Hva har du skiftet på Forden? Ja, Audien har vist dårlige støtdempere rundt om..

Han mener 8000kr er mye for nye sommerdekk :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider