pacecar Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 kult at de lager en ekte spillefilm,, kiddie Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg har DVDen, fikk tak i for en stund siden.. Jeg vil si jeg liker den, kjøringa er ikke sånn super-rask hollywood-stil, men mer skikkelig kjøring, alt er ekte! Med et lite unntak av Evoen da ;) Takumi er litt for aktiv synes jeg enn han er i serien, men det må nok til. Bunta sitt skuespill er jo genialt :D Snakker på kinesisk, så det er jo litt weird, når du er vant til japansk.. Men uansett så anbefaler jeg den, digger kjøringa og bilene.. morsomt, morsomt.. edit: Ja, den er teksta på engelsk :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg har DVDen, fikk tak i for en stund siden.. Jeg vil si jeg liker den, kjøringa er ikke sånn super-rask hollywood-stil, men mer skikkelig kjøring, alt er ekte! Med et lite unntak av Evoen da ;) Takumi er litt for aktiv synes jeg enn han er i serien, men det må nok til. Bunta sitt skuespill er jo genialt :D Snakker på kinesisk, så det er jo litt weird, når du er vant til japansk.. Men uansett så anbefaler jeg den, digger kjøringa og bilene.. morsomt, morsomt.. edit: Ja, den er teksta på engelsk :) Hører du forskjell på kinesisk og japansk du da? Er det englesk teksting på den dvd`n? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hører du forskjell på kinesisk og japansk du da?Er det englesk teksting på den dvd`n? Ja? Jeg studerer japansk på hobbybasis, har mange kinesiske venner og er generelt veldig intersseert i sør-øst asia med samboer i fra filippinene.. Så ja, i mitt ekstreme tilfelle så hører jeg lett forskjell.. Ja, som jeg sa, så er DVDen teksta på engelsk :) på engelsk og kinesisk.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 You are a weirdo, Morten :) hellothere Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 You are a weirdo, Morten :) hellothere Jo takk for det, danna ;) Du vet det vel bedre enn de fleste.. heheeh Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg har sett hele filmen, og den er bare å bøye seg i støvet for.. ! SYYYK rå kjøring :D:D anbefales. Beste bilfilmen det er. kjøp den HER Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 OT: Mattelæreren min hører forskjell. Han har hatt sommerjobb i japan, på en papirfabrikk. No kidding. Faktisk. Merkelig kar med 196 i IQ. Hehe. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 hører lett forskjeld på kinesisk og japansk .. er som norsk vs fransk.. japansk og koreansk derimot .. er fortsatt lett .. men litt vanskligere :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Da kan vi konstantere med at det er Breisladdern som har problemer med å høre forskjeller på språk ;) Alle de språka er forskjellige så det dundrer etter.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har hatt den en stund men har ikke sett den enda! Må vel nesten se den da :) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg