Gå til innhold

7x15" 4x100 ET 37

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

hadde dette på min forrige golf. subbet ikke for alt i verden

bilen var senket 60 mm i tillegg.. ikke valset eller noe

kjører per dags dato 9*16 foran og bak med 225/40-16 Subber ikke det heller, men her er hjulbuene banket ut med hammer for at det ikke skal ta ani

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 7x15 ET28 med 195/50 dekk. Noen som trur dette kommer til å subbe med 60mm senk?. Har 40mm nå men d er for høyt foran!. Hjelper d mye på med senkeskåler foran?..

nei det vil i teorien ikke subbe..gjorde ikke det på min hvafall! Men kommer selvfølgelig ann på hvor stivt senkesettet er sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Val, da får du iallefall plass nok. Jeg kjører vanlig bredding foran, med sterkt modifiserte skjermkanter, 40mm senk, og 8x17" et35 med 205/40. Det går nesten kant i kant. Så G60-bredderne vil nok stikke endel utfor hjulet. Jeg valgte bort G60-bredderne nettopp for å unngå det. Når det gikk innfor med de gamle 8v-bredderne så holder det med vanlige breddere+skjørt til meg:)

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Val, da får du iallefall plass nok. Jeg kjører vanlig bredding foran, med sterkt modifiserte skjermkanter, 40mm senk, og 8x17" et35 med 205/40. Det går nesten kant i kant. Så G60-bredderne vil nok stikke endel utfor hjulet. Jeg valgte bort G60-bredderne nettopp for å unngå det. Når det gikk innfor med de gamle 8v-bredderne så holder det med vanlige breddere+skjørt til meg:)

kansje jeg skulle kjøpt spacere..... eller gått over til ET25... hva nå enn som er forskell på 35 og 25mm ET...

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider