colt Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Må innrømme at jeg har sett værre brudd enn det uten å svette.. men det så no så forpult vondt ut.. Svetta endel første gang jeg så den... :eek: jaja... god bedring da... Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 pointet var ikke hvem som har verst brukd osv,. greja var at vi fikk det med oss på film!: det er ikke så mange som verken har sett hvordan man knekker på plass armer å vein. og ikke så mange som har filma det !! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thag3 Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Så ikke jevla godt ut. tok det lang tid før det ble bra igjen?:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 han har gips ennå. i morgen er det 3 uker til han skal ta den av:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by rdl pointet var ikke hvem som har verst brukd osv,. greja var at vi fikk det med oss på film!: det er ikke så mange som verken har sett hvordan man knekker på plass armer å vein. og ikke så mange som har filma det !! Fikk du lov av legene å filme... har jeg aldri hørt om, untatt på dokumentarer osv... Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 joda. filma før:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by colt Fikk du lov av legene å filme... har jeg aldri hørt om, untatt på dokumentarer osv... Han var dritkul han legen.. Han sprurte til og med om han kunne få en kopi av filmen. Han lurte på om han kunne bruke den i opplæring å sånn. Så jeg mekka sammen en film til han også. Blitt kjendis nede på legevakta:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 tøft! Digger den kommentaren til |rdl| " Trenger dere no gaffa teip eller ?" hahahhaha... jaja god bedring da marius Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg