Gå til innhold

Kjørekomputer i omega A 2.0i???

Ranger emnet

µmega

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat skaffet meg en kjørekomputer fra en senator B fra ett opphuggeri her i nærheten, og skal putte den i omegaen... regner med at det går smerte fritt(?!) er ledninger og slikt færdig lagt opp i disse modellene? 2.0i GL....?

Passer den samme komputeren i vectra A? Jeg hentet Selve Displayboksen og knappene med ledning... er det noe jeg mangler mon tro? sensorer og lignende? ligger de klart? kontakten på komputeren er en ganske brei type med med ca 20 pinner fordelt over 2 rader, og kanten på kontakten er gul.... er det forskjell på disse?

01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg

Life begins at 160mph....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra en 3liter? Tror det er forskjellig software..

Så tror jeg du må bytte instrument til et med giver til hastighet (hvis ikke der er), også et til chech-control. Så mangler du vel tempgiver (foran på fangeren)

Se på senatorman.de for skjema og slikt.

Har nakkestøtter/nesten komplett interiør fra 87mod 2.0CD..

EDIT: Det er forskjellige ledningsnett på omega Før 1990 og 1990 og nyere..

www.turbomega.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor befinner denne berømte gule kontakten seg? har endevendt hele bilen men finner ikke den forbanna kontakten... hmmmpf. har funnet kontakten til knappene.... Noen som har ettermontert sier at de fant kontakten i samme ledning som ledningen til klokken, men der var den ikke hos meg... prøvde i går kveld å sette komputeren i vectraen til en kamerat, og vi fant kontakten der til venstre bakom hanskerommet... og den virket fint... men hvor kan den være hos meg?!

Life begins at 160mph....

Lenke til kommentar
Del på andre sider