Andreas V Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 nå begynner jeg å bli tom for fantasi, har lett overalt føles d som etter en oljetrykksgiver til en b230A. Jeg har installert en oljetrykksmåler, men mangler en giver til både varsellampa i dash'en og til oljetrykksmåleren. er det noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe dette? mvh andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 nå begynner jeg å bli tom for fantasi, har lett overalt føles d som etter en oljetrykksgiver til en b230A. Jeg har installert en oljetrykksmåler, men mangler en giver til både varsellampa i dash'en og til oljetrykksmåleren. er det noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe dette? mvh andreas Jeg ville prøvd en telefon til din lokale volvo forhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Du må ha et t-ledd eller en rørforlenger fra den orignale oljetrykksgiveren for å få til det. er til høyre for oljefiltre. men du må ha en vinkel og litt rør for å få trykkgiveren vekk fra dynamo og oljefilter. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 koster 561kr ny på volvo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Jeg har en liggende.. Kjøpe ? :) Kom med et bud du if u want it m'm Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg