andrej1 Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jaguar XK Audi Q7 Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Så ganske fin ut her ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 ] grisefin denne da! - og jeg ekke fan av audi :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Audi Q7 Hm. Syntes absolutt ikke den så ut som en Audi.. Er det her det her som blir produskjonsmodellen av den concept bilen som jeg ikke husker hva heter? Pikes Peak Quattro var det vel, kanskje.. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ferskeste spionbildene av hva da? Ja jeg ser det når jeg kommer inn på tråden.. Men ikke i topic :rolleyes: Fin Jaguar da :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Synes ikke den var spesiellt pen akkurat. Og jeg liker vanligvis Audi. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Synes ikke den var spesiellt pen akkurat. Og jeg liker vanligvis Audi. Husk å ta høyde for at bilen er påklistra plastikk både her og der for å skjule nettopp hvordan den kommer til å se ut når den lanseres. Baklysene er spredt utover med rød teip, i fronten er hele Audi-grillen dekt til, vinduene er trekt lenger bak (fra siden) med svart teip +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hm. Syntes absolutt ikke den så ut som en Audi.. Er det her det her som blir produskjonsmodellen av den concept bilen som jeg ikke husker hva heter? Pikes Peak Quattro var det vel, kanskje.. for conseptmodeller blir ALDRI produksjons modeller neeeeida det har aldri skjedd... sombrero Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ferskeste spionbildene av hva da? Ja jeg ser det når jeg kommer inn på tråden.. Men ikke i topic :rolleyes: Fin Jaguar da :D Du kan tenke deg hva det er spionbiler av når du er på et bilforum :) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg