knutbypastor Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Noen som vet hvor lang gasswiren på denne motoren er?? Min røyk faen meg i går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Noen som vet hvor lang gasswiren på denne motoren er?? Min røyk faen meg i går.. En liten nødløsning. Sukkerbit!!! hehe. funker en liten stund intill du får skaffa ny.. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutbypastor Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 En liten nødløsning. Sukkerbit!!! hehe. funker en liten stund intill du får skaffa ny.. koss funke de lissom? har ringt rundt, bla på cd cardic, men deinn har gått ut av produksjon, så tenkt å lag mæ sjøl eller kjøp fra skrotn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 koss funke de lissom? har ringt rundt, bla på cd cardic, men deinn har gått ut av produksjon, så tenkt å lag mæ sjøl eller kjøp fra skrotn. Bare å ta turen på skroten det. Manta, Ascona A/B, rekord, de fleste opelene har noe lignede gass wire. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har en jeg... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg