Gå til innhold

Accord Frå orginal konebil til "kul" gatebil

Ranger emnet

max190

Anbefalte innlegg

Tenkte på 2,7 24v ja. H22a er d Vtec motoren eller? Legendmotoren på 2.7L er ihvertfall en god og faktisk ganske morsom motor!

H22A er en DOCH VTEC-kvern med opp til 220 hester i standardutførelse (finnes i Prelude BB6 Type-S). At motoren fra Legend er "god og ganske morsomt" er vel og bra, men prøv å lete noen trimdeler til den. Noe utover luftfilter og i beste fall grenrør finnes ikke, og for en seriøs Hondaentusiast er dette selvfølgelig uholdbart. Men H22A'en har nesten like mange deler å velge i som B-serie-motorene til Honda og trimmes med den største letthet til å yte bedre enn Legendmaskina over hele registeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

H22A er en DOCH VTEC-kvern med opp til 220 hester i standardutførelse (finnes i Prelude BB6 Type-S). At motoren fra Legend er "god og ganske morsomt" er vel og bra, men prøv å lete noen trimdeler til den. Noe utover luftfilter og i beste fall grenrør finnes ikke, og for en seriøs Hondaentusiast er dette selvfølgelig uholdbart. Men H22A'en har nesten like mange deler å velge i som B-serie-motorene til Honda og trimmes med den største letthet til å yte bedre enn Legendmaskina over hele registeret.

ok,er enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe ekstreme motorforandringar har eg ikkje planar om.

bilen vil i første omgang bli senka, og få seg nye felgar. nok stylingkit er ikkje aktuelt. trur bilen blir ganske bra eg då. litt grom bakpotte, og et konfilter er alt som blir gjort med "motoren" vist eg kan sei d på den måten.

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff i dag fekk eg felgane... dei såg ikkje ut.

Han som skulle selge dei skreiv at dei fine og lite riper, men det såg ut som dei hadde vore behandla med piggtråd! å den eine felgen var det nesten ikkje kant igjen på etter ein del kant kjøring!

men eg får prøva å krangla litt med selgaren, ellers sender eg felgane i retur!

CIMG1972.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ikkje akkurat strøkne ut nei. Viss du skal heilakkere bilen. Hadde det ikkje då vore verdt pengane å kjøpa, nye, eller nesten nye felgar som sto i stil til bilen? Tippar du kjøper andre felgar seinare, viss du kjøper nokon halvfine, og så lakkerer heile bilen. Står liksom ikkje heilt i stil til kvarandre. Eller??

Uansett..Har tru på at den bilen kan verta jækla fin når du kjem i boks med alle planane dine :)

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ikkje akkurat strøkne ut nei. Viss du skal heilakkere bilen. Hadde det ikkje då vore verdt pengane å kjøpa, nye, eller nesten nye felgar som sto i stil til bilen? Tippar du kjøper andre felgar seinare, viss du kjøper nokon halvfine, og så lakkerer heile bilen. Står liksom ikkje heilt i stil til kvarandre. Eller??

Uansett..Har tru på at den bilen kan verta jækla fin når du kjem i boks med alle planane dine :)

takk for det!

Vist det blir til at eg skal ha dei felgane så må eg gjera noko drastisk med dei. pussa og skrapa dei ned for så å lakka dei. men vist eg ikkje får dei veldig billig, så sender eg dei til bake til der dei kom i frå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått ordna med sandblåsinng, fjerning av alle hakk og pulver lakkering av felgane til ein veldig billig pris syns eg! 500,- for alt på 4 felgar. ikkje gale det synst eg. då e det ikkje lenge til eg får felgane på bilen.

her er et prøvebildet, uten senking endå, men eg drive å leitar etter senkesett. Nokon som vett kor dei har best og lågast senkesett?

felg2.JPG

eg fant også ut at eg skulle lakke ramma rundt instrumentpanelet. kanskje litt småharry, men det blei litt tøfft og!

instrument.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider