Gå til innhold

Et siste tips?

Ranger emnet

[TT]

Anbefalte innlegg

I morgen legger jeg penga på bordet.

12.95 A4 TQ

150.000 km

nye lykter, ebesbrecher, s4 speil, avtakbart hengerfeste ++

Service hefte fram til 2003

pen lakk, men import.

ok vinter og sommer hjul.

pris: *privat*

Fant ut at en naf test kostet 1600,- som medlem, og 2200,- for ikke medlem, jeg er ikke medlem. Disse pengene vil jeg helst spare. Har testet audien et par ganger nå, alt virker ok. Skal får den opp på 'bokk' i morgen for en siste titt under.

HVA MÅ JEG SE ETTER UTEN OM DET VANLIGE? Typiske Quatro 'feil'? Noen barne sykdommer på a4'ene?

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ingen som har NAF-medlemskap da? Bare la de levere den for deg der.. så sparer du 600 hvertfal.. Det gjorde jeg da jeg kjøpte min siste bil :)

Vil nok anbefale NAF-test. Men alt hjelper jo, du kan også få tilstandsrapporter til en noe rimeligere penge tror jeg..

Mvh,

Stig Blomseth :)

1996 Audi A4

x - 1997 Opel Vectra

x - 1993 Honda Prelude

x - 1985 Opel Rekord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. for all del!

sjekk forstillinga.. 1995 TQ SÅ SJEKKER DU ALT!

d.v.s forstillinga, alle øvre/nedre bærekuler, endeledd, styrestag.

bak: ALT AV FORINGER.

obs obs.. se etter oljelekkasje også. Disse bilene sliter med alt. etter 2000 så er det ikke noe problem.

EVNT. så får man tak i overhalings sett til forstlinninga fra Meyle som er garantert utvikla og bedre enn OE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider