BMW*Chris Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 fin den. Jeg stemmer for at du skal hore den opp skikkelig!!! FULL MONSTER styling,ALU vinge, tysker stuk,15" über breie felger 9.5 eller 10, fake dump fra svinesund, lexus lykter over hele, gult neonlys, og til slutt fjærner du eksosen for skikkelig grom lyd... glemt no da? sombrero Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 fin den. Jeg stemmer for at du skal hore den opp skikkelig!!!FULL MONSTER styling,ALU vinge, tysker stuk,15" über breie felger 9.5 eller 10, fake dump fra svinesund, lexus lykter over hele, gult neonlys, og til slutt fjærner du eksosen for skikkelig grom lyd... glemt no da? sombrero Intern humor går jeg utifra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hehe Det var vel litt drastisk Chris? Men det blir ikke den typiske bmwccn bilen hvertfall, men det skal holdes nogenlunde cleant. Bare litt uvanlig. Et bilde Dr_S tok på Hellerudsletta som ikke ble så værst! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Meget pen e36, stemmer for at du skal holde den ren og ikke noe Japse stuk. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det er ikke deg på bildet Geir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hallooooo, MONSTER STYLING??? Hehe, altså det var jo en joke.. for de som ikke skjønte det. Hold bilen clean du,er jo ikke så mange som gjør det om dagen. Derfor blir den spesiell :) Lakk bilen helt ned , my 2cents. Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det er ikke deg på bildet Geir? Nei, haru sett, tror det er en som prøver å stjele bilen min? MENS doktorn tok bilde? Ja det er meg. Chris, lakke ned, teit eller? :titties: Ja, det kommer. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 å lol, trodde det var du som prata med dr s på on the run mens jeg var der jeg... En fyr med rødt hår, solbriller og geiteskjegg, ikke så veldig høy... Men jeg så deg også forresten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 å lol, trodde det var du som prata med dr s på on the run mens jeg var der jeg... En fyr med rødt hår, solbriller og geiteskjegg, ikke så veldig høy... Men jeg så deg også forresten... Det må ha vært Bamsemoms...han med Audi A4 :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det må ha vært Bamsemoms...han med Audi A4 :) hehe, ja det er nok bamsemums =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Pen bil det der. Lakk helt ned, ser bare teit ut med den sorte plasten... Hvilke mere er de felgene? dimmensjon? Likte dem godt! Siter Odd Rune F ------------------------ E36 318is, 93 http://www.bmwguiden.no/album/?id=ORF [X] VW Golf 1.8i GL, 89 [X] Peugot 205 GT, 86 [X] VW Golf 1.6 GL, 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Breyton kopi felger var det ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Pen bil det der. Lakk helt ned, ser bare teit ut med den sorte plasten... Hvilke mere er de felgene? dimmensjon? Likte dem godt! lakking kommer, har noen sure utgifter som lurer rundt fram i tid.. det er Breyton Magic, the real deal.. 8.5x17" Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hm.. Slenger opp noen bilder! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hm.. har gjort noen enkle modifikasjoner idag.. som JEG syns er fine, ikke minst annerledes enn hva resten hiver på. Og passformen er UBENEKTLIG bra på orginal shit! sombrero mange bilder.. doh Nye lykter Frontblinker demontert Sideblink demontert Baklykter borte vekk Forfra med nye blinkers Side1 Baklykter Side2 Og etter å inspisert motorommet litt nøyere (skittent) fant jeg ut noe artig.. At 3'rn min er Individual utgave.. Litt vansklig å se men, resized Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg