Dr_S Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 geir, trikset er å resize bildene selv, ikke la photobucket gjøre jobben. Da resizer de nazi-style :) Jeg bruker et lite kjekt prog som heter Arles. http://www.download.com ;) Ble forresten pent på din med gule blinkers. Passer på sort bil. Var godt å bli kvitt de gule, tror ikke de har stått så veldig lenge på min siden -98 :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 hmm, får vel resize de selv da. doh Bare få hele bilen svart (lakkerte detaljer) så tror jeg det blir fint. Syns selv at det blir litt mange kontraster på bilen som den er nå. Men det kommer.. Og blinkersene dine har jeg ingenting å utsette på, har vært i trygge hender hele tia vil jeg tro sombrero Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ja hvordan går det her da? :) Skjedd noe? Så hjemmesia di, "project o5" Hva er planene? Du skal vel være med til Tryvann? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Her hadde det ikke skjedd stort ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Tok en liten photosession med Evjen og Chris på forumet her.Noen som vet om et sted man kan laste opp bilder uten at de blir rezisa til miniatyr bilder? Previews følger, resten finner du på denne linken Få lagt ut disse bildene i 800x600 størrelse! :smilbmw Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Ja hvordan går det her da? :) Skjedd noe? Så hjemmesia di, "project o5" Hva er planene? Du skal vel være med til Tryvann? Mvh. Skjer ikke mye her nei. Gjorde vel endel ting før vintern, nye sommerdekk og Inspeksjon2. Kom på 16k ellerno. Nå skal jeg til Thailand om 2 uker, som koster meg 25-30k ca. Så da blir det ikke mye til overs. Bilen står parkert for øyeblikket, bærearmsforingene på begge hjula bak har tatt kvelden, og det er mindre å kjøre med. Rompa vingler begge veier ukontrollert, og det funker dårlig på snø. Skal fikse det og noe annet smått, så selger jeg den kanskje. Lyst på nyere bil eller noe eldre med bredda skjermer damndamn Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 OT: hvordan klarer du bruke 30k på 14 dager i Thailand? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 15ooo på fly og hotell, 5 stjerners sådan. Så 10k+ i lommepenger. Må ha noe og rutte med, ferie med budsjett suger. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Lyst på nyere bil eller noe eldre med bredda skjermer damndamn E30 M3? :smilbmw Ferie hadde smakt det nå ja! kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 ta vekk m- emblemet bak på din 316 e30 ,ellers ,så den veldig hel og pen ut.Det er fint og se eldre biler har blitt tatt vare på :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdapowa Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 gEIRA: du har vel ikke lyst å selge blinklysene dine? front/side hvite blink.. jeg er int. viss de passer på min sedan :) Det ble jo ganske ordinært med orange blink, men smaken er som baken derfor jeg vil bytte :P hehe Siter - Bmw 320i 24v R6 Sedan 92mod. [x]Bmw 320i 24v R6 Sedan 94mod. [x]Derbi Senda SM 02mod. [x]Mazda 626 2,0 82mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ta vekk m- emblemet bak på din 316 e30 ,ellers ,så den veldig hel og pen ut.Det er fint og se eldre biler har blitt tatt vare på :) Prøv å følg litt med her, eller evt hold deg til Opelforumet. Denne tråden er IKKE om en E30 316! knock Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 gEIRA: du har vel ikke lyst å selge blinklysene dine? front/side hvite blink.. jeg er int. viss de passer på min sedan :) Det ble jo ganske ordinært med orange blink, men smaken er som baken derfor jeg vil bytte :P hehe Lys fra coupe passer ikke på sedan nei... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg