Tor Håkon Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jeg har bygd anlegg i bilen min nå. så har jeg noe jeg ikke trener igjen da. Så jeg har: 3 signalkbaler (2 stykker på 10 meter og 1 på 5 meter) De er brukt. men ikke noen skader eller noe på de. Også har jeg en Boss sikringsholder med 60A sikkring i tror jeg der er. Denne er ikke brukt. Dette selges billig. bare å komme med forslag!!! Så skal jeg si ja eller nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 merke på signal kablene? Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 skal se i morra, men det står ikke så mye på de. men skal su alt det står på de i morra. noen jeg tok ut av bilen, når jeg la 4 nye. jeg måtte ha 4 og ikke 3 som var der. så tordde jeg det bare lå en der, så jeg tengte jeg skulle legge 4 nye da. men hadde jegvist at det lå 3 det. så hadde jeg bare kjøpt en. men gjort er gjort.. men ser i morra jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Det står bare: high Resoiution OFC Audio Cable Men de går billig.... Tror de er trippel skermet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg