tobias1600 Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Lurer på om det kan gjøres noen forbedringer for å få bedre styring. Prøvde å se etter en styredemper på golfen, men fant ikke. Så heller ikke tegn til stab stag. Dette har tilogmed bobla mi fra 61... Noen tips for å få stivere styring? At vibrasjoner ikke planter seg så fort i rattet liksom. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 viss du vil ha stivere bil så kan du prøve med poly foringer og mindre profil på dekkene, Gti ble levert med stabstag under foran orginalt. vet ikke hvordan dette er på vanlig golf. Min bil er så stiv nå at det er umulig å titte i speilet uten å holde en hånd på det. :D Har både stag og foringer tilsalgs om noen er interresert Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Var det du som solgte foringene for to tusen? Hvilket stag er det? Bilder? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 jeg har fremdeles et sett med røde polyforinger til salgs for 2K ja. staget jeg snakker om er det som går under bilen., det er orginalt på gti hvertfall, vet ikke om vanlige golfer har det Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 tar opp gammel tråd for den er relevant igjen. Vurderer å dra på høggern og se etter stabstag, i og med at jeg har hjulkontroll i morra, lurer jeg på om staget har innvirkning på forstillingsgeometrien, i så fall burde staget monteres før hjulkontroll? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 1,8 kom med stabstag framme! men ikke gti! det er har gti! 1,6 har ikke stag framme! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Føler spørsmålet passer inn, ikke meningen å kapre tråden din tobias1600 :) For å bilen "stivere" er det vel stabstag som gjelder, men kan det hjelpe å skifte dempere/fjærer.. vurdere å kjøpe supersport justerbart senkesett, både for senkinga, men også fordi bilen krenger så mye når jeg svinger. Vil det hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Føler spørsmålet passer inn, ikke meningen å kapre tråden din tobias1600 :) For å bilen "stivere" er det vel stabstag som gjelder, men kan det hjelpe å skifte dempere/fjærer.. vurdere å kjøpe supersport justerbart senkesett, både for senkinga, men også fordi bilen krenger så mye når jeg svinger. Vil det hjelpe? Enkelt og greit, ja! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Føler spørsmålet passer inn, ikke meningen å kapre tråden din tobias1600 :) For å bilen "stivere" er det vel stabstag som gjelder, men kan det hjelpe å skifte dempere/fjærer.. vurdere å kjøpe supersport justerbart senkesett, både for senkinga, men også fordi bilen krenger så mye når jeg svinger. Vil det hjelpe? Som MSpeed sa over her; Ja! For at bilen skal bli stivere, så er det vel generelt foringer, dempere/fjører og stabstag som gjelder. Men folk flest kjøper kun senkesett, og bare med det så blir bilen mye bedre/stivere og kjøre enn med et originalt understell. Nå er vel Supersport kjent for å være veldig stivt (altfor stivt ved for mye senking), så om du ikke vil at bilen skal bli for stiv, så er det kanskje en fordel og legge ut litt mer penger på et litt dyrere gewinde. Men det kommer helt ann på hvor mye du skal senke med Supersportsettet såklart. Har H&R justerbart selv, og det er stivt samtidig som du har litt kjørekomfort (henger på som fy, og det beste jeg har kjørt med på en 2'er). Til vanlig bruk (ikke banekjøring) så er jo Supersport genialt med tanke på prisen, at det er justerbart og at bilen blir stivere. Skulle jeg kjøpt nytt gewinde, så hadde jeg gått for Supersport av nettop de grunnene, og for at det duger til mitt bruk etter veien. Forresten, Eyecandy har jo Vmaxx justerbart som er i samme prisklasse som Supersport, men dette er visstnok bedre enn Supersport, og ikke fullt så stivt. Så kanskje du burde vurdere Vmaxx istedenfor. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.