Gå til innhold

skifte speil?

Ranger emnet

sInnzYk

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke byttet speil, men vet hvis man bytter til f eks M3 speil som er festa i en adapterplate oppe ved vinduet, så blir det igjen 2 hull med fals som man må sveise igjen og lakkere. Men man får jo også sånne carbon f1 speil osv som jeg tror man kan modifisere lett til å få til å passe på originalfestene... Man har også enda en mulighet, er noen Porsche-speil som skal passe rett over, mener det var Peltz her på forumet eller noe som hadde et slikt sett til salgs en gang.. De er ganske dyre da, da det er Porsche originaldel...

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke byttet speil, men vet hvis man bytter til f eks M3 speil som er festa i en adapterplate oppe ved vinduet, så blir det igjen 2 hull med fals som man må sveise igjen og lakkere. Men man får jo også sånne carbon f1 speil osv som jeg tror man kan modifisere lett til å få til å passe på originalfestene... Man har også enda en mulighet, er noen Porsche-speil som skal passe rett over, mener det var Peltz her på forumet eller noe som hadde et slikt sett til salgs en gang.. De er ganske dyre da, da det er Porsche originaldel...

Kun speilglassa som er Porsche originaldel, resten er støypt glassfiber, som går på de originale hullene til speilene.Så det blir ikke noe ekstra hull noe sted. Speilene kan forøvrig selges for selvkost. Skal være el.justerbare, med at mann bruker motoren fra originalspeilene. Speilene er ikke brukt, lakket eller endret fra da de ble kjøpt.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider