Gå til innhold

Carbonfiber

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den duken du henviser til er en annen type , etter hva jeg er blitt infomert om, koster denne duken kr 900-1000,- pr m2 ISO godkjent.

Er du ikke intr i duken, lar du være å svare her i tråden !

jeg driter i åssen duk du mener nå.da vi snakket sammen visste du nøyaktig åssen duk jeg snakket om...og iso har ikke noe å si da det ikke skal typegodkjennes doh

er intr i å kjøpe all tvillen du har hvis du kommer med en god pris,og ikke 4 ganger så mye som ordinær utsalgspris...

må jo også si i fra i denne tråden da du teknisk sett lurer andre brukere til å betale overpris for et produkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vondt ment lindland, men se tag'en hans:" Get rich, or die tryin!" ;) hehe, dette er vel en måte da:D:D Folk må jo ikke kjøpe og ettter det jeg vet så er ikke dette en så aldeles gal pris asså, ville solgt for det samme selv jeg!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vondt ment lindland, men se tag'en hans:" Get rich, or die tryin!" ;) hehe, dette er vel en måte da:D:D Folk må jo ikke kjøpe og ettter det jeg vet så er ikke dette en så aldeles gal pris asså, ville solgt for det samme selv jeg!

anbefalt utsalgspris er 230 kr pr kvm + moms...og det er dyrt det og...noen selger det helt ned i 150 kr + moms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefalt utsalgspris er 230 kr pr kvm + moms...og det er dyrt det og...noen selger det helt ned i 150 kr + moms

Jeg vet ikke eksagt hva merke/type det er på duken, men det kan ikke være den du mener til 230 kr pr kvm + moms, da en som driver med carbon selv, sier noe helt annet.

Itilegg er den vanskelig å få fatt på, da mener jeg veldig lang bestillings-tid fra usa.

Mulig vi var enige på telefonen, men tydeligvis har det vært en misforståelse der, da vi ikke mener samme type duk.

Get rich or die tryin !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke eksagt hva merke/type det er på duken, men det kan ikke være den du mener til 230 kr pr kvm + moms, da en som driver med carbon selv, sier noe helt annet.

Itilegg er den vanskelig å få fatt på, da mener jeg veldig lang bestillings-tid fra usa.

Mulig vi var enige på telefonen, men tydeligvis har det vært en misforståelse der, da vi ikke mener samme type duk.

jobber med carbon selv og gjort det de siste 9 årene innenfor flyutvikling og vet godt hva jeg snakker om.

duken du har midt på bildet er meget kostbar siden den brukes til å armere skuddsikre vester,romferger etc...men det er ikke den folk her inne er intr i.

tvillen som jeg og sikkert de andre er intr i er den øverst på bildet med 45 graders v-mønster...

kan som sagt kjøpe alt sammen til riktig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider