ss242 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Det er på vei ! Det er bra, ville bare ha bekreftet handelen :) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Da dukket det opp i postkassa mi. Takk for handel! Så er det bare å finne ut hva jeg skal bruke det til, og ikke minst hvordan :) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Da dukket det opp i postkassa mi.Takk for handel! Så er det bare å finne ut hva jeg skal bruke det til, og ikke minst hvordan :) kjøp deg litt epoxy eller vinylester.trenger det for å drapere eller støpe med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 kjøp deg litt epoxy eller vinylester.trenger det for å drapere eller støpe med det. Såpass langt har jeg faktisk skjønt det, ikke værst bare det. Men det ligger vel en del teknikk bak dette, så er vel greit å lære seg litt før man ødelegger hele duken. Venter til den tutorialen du nevnte er ferdig. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Såpass langt har jeg faktisk skjønt det, ikke værst bare det.Men det ligger vel en del teknikk bak dette, så er vel greit å lære seg litt før man ødelegger hele duken. Venter til den tutorialen du nevnte er ferdig. Går det ikke ann å øve seg med f.eks glassfiber duker? ` Framgangsmåten skal vist være veldig lik? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Går det ikke ann å øve seg med f.eks glassfiber duker?` Framgangsmåten skal vist være veldig lik? nei.selv med vevd glassfiberduk får man ikke samme strukturen,ser luftbobler eller formet det på samme måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 når/hvor kommer den veiledningen om carbon?? må den forresten lakkes etterpå hvis man lager foreksempel ett panser??? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-C Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 når/hvor kommer den veiledningen om carbon?? må den forresten lakkes etterpå hvis man lager foreksempel ett panser??? om ca 14 dager carbonen kan klarlakkeres eller poleres opp.beste er å legge noen lag klarlakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg