Gå til innhold

gratulerer med bra gjenomført driftetreff Fredrik Sørlie 14 april

Ranger emnet

liIIebror

Anbefalte innlegg

i dag var jeg på rudskogen og var på driftetreff arangert av fredrik sørlie og sikkert noen til. bra gjenomført. mye gærninger på banen.. hehe tilogmed en amrikaner som klarte å få senter på felgen til å løsne fra resten.

kenneth moen stilte med sin s15 og drifta det bilen og dekk holdt. (HAN BRUKTE MANGE DEKK HER) veldig show

eneste jeg ikke likte med treffet var å se alle tomflaskene som lå igjen etter folk.. RYDD OPP ETTER DERE. morra deres jobber ikke der

uansett. håper dette kan gjentas og jeg stiller iværtfall som tilskuer hvis jeg ikke har bil.

en eller annen sleng ut bilder/film

Mvh Lars Robert Moe

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt i en annen tråd tok fotografen min omkring 500 bilder, og jeg kommer til å slenge ut endel bilder jeg ikke skal bruke til reportasje eller annet her i morgen. Har ikke fått sett gjennom bildene enda, men tror det ble mange fete tatt fra de fleste vinkler rundt banen.

Takk for et knall gjennomført treff med mye bra kjøring forresten. Gleder meg til neste gang!

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg en tur utover idag å titte, men tida strakk ikke til:(

Men hadde vært bra hvis noen får lagt ut en film etterhvert...

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider