Gå til innhold

Turbosmart veeport selges

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har lagt til en link med bilde. Om du vil ha bilde av min, som ser nøyaktig lik ut, kan jeg sende det på mail. Ventilen har 38mm tilkopling, men et trykkrør på 65mm med påsveiset adapter kan medfølge om det er interessant. Den koster 2500kr ny, og er på alle måter så god som ny. Ventilen kommer i orginal eske med bruksanvisning..

Lyden er litt vanskelig å beskrive, da jeg ikke har fått justert ventilen riktig i forhold til min motor. pyssssj ???

Interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt til en link med bilde. Om du vil ha bilde av min, som ser nøyaktig lik ut, kan jeg sende det på mail. Ventilen har 38mm tilkopling, men et trykkrør på 65mm med påsveiset adapter kan medfølge om det er interessant. Den koster 2500kr ny, og er på alle måter så god som ny. Ventilen kommer i orginal eske med bruksanvisning..

Lyden er litt vanskelig å beskrive, da jeg ikke har fått justert ventilen riktig i forhold til min motor. pyssssj ???

Interessert?

fixer vel ikke ett lite lydklipp ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, har vel kanskje ikke fryktelig mye å tillby.

Har litt diverse ting liggenes, kan ramse opp litt :

Audi s2 eksos anlegg (brukt)

Orginal bakdemper til corrado (brukt)

pioneer cd/rds radio spiller (god som ny)

Grått Skinntrekk til bmw 318, kun stolene foran. Satt i en 97 mod.

2 stk oldschool shelby cobra felger, tror det er 13 eller 14", satt på en opel manta.

kanskje ikke så mye spennende her, men si ifra om det er noe av interesse ! Har sikker mer liggenes men kom opp på mer i farta.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider