Gå til innhold

Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?

Ranger emnet

MeSs

Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?  

91 stemmer

1. 1. Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?

• Kjører Trial Versjon
      3
    • Kjøpt!
      6
    • Lastet ned (Cracka)
      84

Anbefalte innlegg

Trial versjon er 30 dagers prøveversjon

Kjøpt er da, kjøpt over internett/i butikk lovlig

Lastet ned er da cracka

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner helt erligtalt ikke vitsen i og kjøpe seg et programm til rundt 7K når man kan "låne" det fra en eller annen på nettet...

Greit nok det, bare bryt loven du;)

Og om noen lurer, så er det fullt lovlig å laste ned musikk og filmer såfremt du ikke deler det, men du har lov til å dele det med 7 venner eller no.. bare programmer og spill som ikke er lov til å laste ned. dette er beskyttet av åndsverksloven.. men man bør jo kjøpe musikk og film også da:p

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det, bare bryt loven du;)

Og om noen lurer, så er det fullt lovlig å laste ned musikk og filmer såfremt du ikke deler det, men du har lov til å dele det med 7 venner eller no.. bare programmer og spill som ikke er lov til å laste ned. dette er beskyttet av åndsverksloven.. men man bør jo kjøpe musikk og film også da:p

X

Har du kjøpt det kansje?

Fra annen tråd:

Alle de som ikke liker å være ulovlige kanskje ? de som liker å holde seg innenfor lovens grenser kanskje?!

X

Hvis man kaster bort 7500 faens kroner på programvare har man for LITE å bruke penga på ass..

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe diss respekt, men det er noe av det mest sindssvake jeg har hørt når du sier at man helst bør kjøpe film og musikk. En sang man laster ned er minst like god som den man betaler dyre dommer for, samme gjelder for filmer.

Og når det gjelder og dele ting så skal jeg ta og sitere noe som står i norsk lov; Digital media er lovlig og dele med venner og nær famile såfremt det er til privat bruk.. Jeg vil mene og si at "venner" er en ganske vaag tittel med tanke på at jeg ser på alle som deler media og software på internett som mine venner, men det er heller norsk lov sitt problem. Men også og ha lest at det er noe alla det samme når det gjelder software, men det skal jeg ikke si meg sikker i.

Og ang det med og bryte loven på lavt plan så har jeg ingen dårlig samvitighet i det hele tatt med tanke på at det er hundre vis as utlendinger som stjeler for manfoldige tusen hver dag. Men nokk om det.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg sier man bør kjøpe musikk for å støtte artisten, og nå kan du sikkert komme hit og si at 50 Cent har nok penger fra før, men likevel, jeg vil si at man burde det.. og virkelig.. Musikk er best på CD.. det er noe spesielt med å ha den på CD..Og jeg sier ikke at man ikke skal laste ned pga. dårlig kvalitet, men for å støtte artisten..

Syns jeg virker veldig firkantet nå.. For the record, jeg har 5000 låter på maskinen, og tro meg.. få av dem er kjøpt, men jeg mener fortsatt at man burde kjøpe musikk.. jeg kjøper det jeg kan, men jeg er 16 år.. har ikke det største budsjettet..

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg sier man bør kjøpe musikk for å støtte artisten, og nå kan du sikkert komme hit og si at 50 Cent har nok penger fra før, men likevel, jeg vil si at man burde det.. og virkelig.. Musikk er best på CD.. det er noe spesielt med å ha den på CD..Og jeg sier ikke at man ikke skal laste ned pga. dårlig kvalitet, men for å støtte artisten..

Syns jeg virker veldig firkantet nå.. For the record, jeg har 5000 låter på maskinen, og tro meg.. få av dem er kjøpt, men jeg mener fortsatt at man burde kjøpe musikk.. jeg kjøper det jeg kan, men jeg er 16 år.. har ikke det største budsjettet..

X

Nå var det snakk om et stort firma med altfor mye penger da ;) Er enig i musikk, på en måte.. Men har heller ikke kjøpt en musikkcd siden absolute music 15 for X antall år sia ;)

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å dra det litt langt, hva om alle hadde gjort dette? da hadde Adobe måttet legge ned, og det hadde ikke vært mulig å bruke programmet..i nye versjoner mener jeg..

greit nok at det er mye å betale for hobby-brukere, men om man jobber med dette, bør man jo virkelig kjøpe det.. jeg hadde Cracket versjon av både XP Pro, M$ Office og PS før, men jeg tok et lite regnestykke og kom fram til at OM jeg ble tatt(selv om det er liten sannsynlighet) så ville jeg måtte betale over 50 000kr.. for en 16-åring er dette for mye, og da jeg måtte formatere gikk jeg over til Linux, og vekk fra alt som koster penger.. snart blir det mac da:P

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider