Gå til innhold

Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?

Ranger emnet

MeSs

Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?  

91 stemmer

1. 1. Har du kjøpt eller lastet ned photoshop/paintshop?

• Kjører Trial Versjon
      3
    • Kjøpt!
      6
    • Lastet ned (Cracka)
      84

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du mener at han er dum? Jeg vil si at han er en av de få her som faktisk har noen ordentlige argumenter. ;)

X

oioi, HEIA dg!!!!

at han er dum er oxo en måte å si d på! hehe!! Kødda!!

å om jg laster ned Spice Girls og Backstreet Boys er vell min sak:P:P

nei musikk er ikke d jg laster mye nd asså!! men men!!

men hvis u først laster ned et helt album av en artist og så går u å kjøper d i butikken etter på, så syns jg dn metoden er litt rar!! råder dg til å bare kjøpe i butikken eller å bare laste nd!! kan spare både tid å penger!! eller bare tid eller bare penger!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at det å laste ned for og så kjøpe cden faktisk er en ganske god måte. På denne måten kan du finne ut om cden er bra før du kjøper den. Man kan si at man bare kan dra i butikken og høre på, men det er litt lettere å bare høre det hjemme. Hvorfor ikke bare beholde rippen kan noen si da, og da vil jeg svare at jeg kjøper cder som jeg mener er bra. Om jeg laster ned en cd, og finner ut at den ikke er mer enn middels, så gidder jeg ikke kjøpe den.

MEN: Dette handler vel kanskje litt mer om piratkopierte programmer, som jo er Ulovlig. nedlastning av musikk er som jeg tidligere lovlig ifølge norsk lov!

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN: Dette handler vel kanskje litt mer om piratkopierte programmer, som jo er Ulovlig. nedlastning av musikk er som jeg tidligere lovlig ifølge norsk lov!

X

enig der!!! ikke jg som dro inn musikk!!! mn hvis jg skal ha mg en eller 2 sanger fra et album så gidder jo ikke jg å kjøpe hele albume!!!!

å man kjøper seg heller ikke PS hvis man ikke skal gjøre mere en å ha det morro md å "Style biler" o.l.

men det er jo forskjellige meninger da!!

full respekt til de som kjøper det i steden for å laste d ned!!!

men jg har ikke så mye penger til overs til å bruke på et program som man kan laste nd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha men unskyld meg dette blir for dumt XD , heheeh man kan få Photshop på student side på net for ca 705 KR faktisk , har ikke linken i hodet, men kan poste den enganga , det er licensen som koster, men JEG fikk photoshop av skolen , j betalte ruynd 500 KR for en license , så i danmark er det gode tilbud til oss unge hehe :D men i min meninb er det ikke vits med denne tråden ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, HEIA dg!!!!

at han er dum er oxo en måte å si d på! hehe!! Kødda!!

å om jg laster ned Spice Girls og Backstreet Boys er vell min sak:P:P

nei musikk er ikke d jg laster mye nd asså!! men men!!

men hvis u først laster ned et helt album av en artist og så går u å kjøper d i butikken etter på, så syns jg dn metoden er litt rar!! råder dg til å bare kjøpe i butikken eller å bare laste nd!! kan spare både tid å penger!! eller bare tid eller bare penger!!:P

Du får ikke ekstra regning her om du skriver ordene ferdig og riktig.

Du har mye fler enn 160 tegn til rådighet.

klmz&koz

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zein: Dette var jeg ikke klar over ,men likevel, ikke mange av de som er her er vel studenter.. men gidder du poste linken neste gang du er her? høres interessant ut egentlig.. og jeg startet ikke tråden:P

Neonmuffler: Jo, du blir faktisk sett på som mer seriøs om du skriver riktig. Jeg husker flere tråder hvor admins/mods har blitt sure pga. "dårlig" skrivemåte, uavhengig om det er såkalt sms-språk eller annen dialekt. Skal man skrive, skriver man enten bokmål eller ny-norsk .

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen med denne tråden egentlig? folk velger jo selv hva de vil gjøre.. når det gjelder meg, har jeg aldri betalt en dritt for program vare, spill, musikk, filmer+++ hvorfor kaste bort penger på det? bruk det heller på noe annet?

Men er det ikke lovelig å laste ned til eget bruk? brenner man ut og deler det til flere blir det ulovlig?

men skal vedde på at 80% av dem som sitter på nettet laster ned og ikke kjøper!

skal man kjøpe all den program vare og annet "tull" man trenger til pc`en, må man jo være millionær.

sInn

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen med denne tråden egentlig?

For å skjekke ;) Morro å se hvor mange som har handla!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alt for mange som har handla :P

spare penger vettu, mye bedre å bruke på bil ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider