Gå til innhold

sveising av "prosjekt bilen"....

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

hm unskyld meg men tør jeg spørre hvorfor du gidder å bruke både tid og penger på å pusse opp en gammel volvo stasjonsvogn som uansett ser helt rævva ut når den er ferdig? Skjønner deg hvis den skal bli noe eksepsjonelt, noe helt sykt noe, men å gjøre ferdig den der får å sote rutene, slenge på noen felger og senke den er det tvilsomt verdt..

Harry ut!

jeg kommer nok ikke til å bruke "mye" penger, regner med max 10-15k på hele bilen.... det vil bli lagt ned litt tid i bilen pga skal ha den som veteranbil, å ettersom jeg har en delebil å det jeg trenger.. så hvorfor ikke legge litt tid i det, så det holder en stund til..? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm unskyld meg men tør jeg spørre hvorfor du gidder å bruke både tid og penger på å pusse opp en gammel volvo stasjonsvogn som uansett ser helt rævva ut når den er ferdig? Skjønner deg hvis den skal bli noe eksepsjonelt, noe helt sykt noe, men å gjøre ferdig den der får å sote rutene, slenge på noen felger og senke den er det tvilsomt verdt..

Harry ut!

Det er tydelig at du ikke vet hva du snakker om, plastikk gutt!!

Hvorfor gidder du å skrive sånn piss?

Husk, alle har sin lidenskap!! Noen har Volvo, andre har opel, eller som for min del, gammle volkswagen:)

Disse bilene kan bli skikkelig tøffe når noen gidder å ta tak i dem!

Vomaz, you go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk, alle har sin lidenskap!! Noen har Volvo, andre har opel, eller som for min del, gammle volkswagen:)

Vomaz, you go girl!

takker for støtta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår bare ikke hvorfor folk absolutt må komme med sånne sure oppstøt..

Kos deg masse med prosjektet ditt!! :)

Ikke gi opp selv om du blir lei, begynn bare på et annet sted, og fortsett senere.

:driving

jeg gir ikke opp så lett;) :titties:

eneste ulempe er at jeg får bare mekket i helgene..

dette er jo et "prosjekt" som jeg skal "pusle" med ca 2 år *regner med at sommerferien kommer til å bli brukt til å mekke når tida strekker til, ska ha ferdi karrosseri og monert understell i løpet av sommeren*:D

å seff, bygger det litt på selvtillit med positiv respons sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vomaz, you go girl!

plastikk gutt? oh uh *lei seg*, haha, takk for komplimanget :D

Dette var ikke ment som noe surt oppstøt, men bare en liten tanke jeg tenkte som jeg måtte si. Så klart skal han få lov til å pusse opp volvoen sin i fred, og han burde være stolt av den når den er ferdig, men jeg personlig ville a...... også går vi ikke inn på den diskusjonen der.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plastikk gutt? oh uh *lei seg*, haha, takk for komplimanget :D

Dette var ikke ment som noe surt oppstøt, men bare en liten tanke jeg tenkte som jeg måtte si. Så klart skal han få lov til å pusse opp volvoen sin i fred, og han burde være stolt av den når den er ferdig, men jeg personlig ville a...... også går vi ikke inn på den diskusjonen der.

ja, jeg ser helst at dn diskusjonen blir tatt en annen plass;)

en av grunnene til at jeg "fikser" den opp er at den er veteran snart, så da valgte jeg denne.. + at jeg fikk den gratis.. og har det meste jeg vil trenge til å få dn ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

har kuttet og snart klar for sveising... men skal på ACR kommende hælg så jeg får ikke tid til noe "mekking" før om 14dager.. og har "prøvesveist" endel og fikk hjelp av en sveiser ;) såe no er alt rett justert og klart:D

takker for all hjelp:D

may :naaaws be with you all sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

skal sveise snart.. har ikke fått tid til bilen pga har jobbet helt til nå.. får fri ei uke snart elno;) blir det litt mekking :D

har fått kuttet alt klart så det er bare sveisinga som gjennstår;)

*bilder kommer om ikke så lenge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider