Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

har også fått en del andre ting i det siste, deksler og slikt.

bilder kommer straks, holder på å installere photoshop.

Måtte du photoshoppe inn ditt eget stuebord først? :D

Neida, blir nok bra detta. Beste forslaget hittils er jo å beholde 242en til den blir veteran og før eller etter den datoen gå "full race". Da har du bibibiliig baneleke.

Du får aldri i verden en V90 til å gå like fælt, ei heller bli like artig i svingete.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

242 Hugges, evnt selges som komplett prosjektbil.

bud på bil starter på 40k komplett, men jeg reserverer meg mot å ta imot bud også ;)

ps. folk må ha cash!! ta lån, forbrukslån eller what ever!

Denne bilen er påkostet MASSE, som i MYE, MUCHO DINEROS!!

Kan også selges i deler, men.. seff.. er det kjipt om prosjektet forsvinner i løse luften, da det mest sannsynlig om få år er umulig å få godkjent det som er godkjent på denne bilen! (twinturbo rekke-6, 18" felger++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som gjør at du nå har definitivt bestemt deg for å selge?

jeg har vurdert 242er som ligger ute, i inn og utland.

å fikse karross er for dyrt for meg og jeg har ikke laget downpipe til twinturbo motoren enda.

Jeg er nå på punktet hvor DP må lages, om jeg skulle forlate 200 serie, er dette riktig tid å gjøre det på.

Jeg er også lei av å bruke så mye penger på en bil, som jeg vet jeg aldri vil klare å få helt 100%.

960 jeg kjøper er ikke 100% den heller, men jeg kommer ikke til å gjøre så veldig mye med den, tror jeg.. kanskje kjøpe noen rims og litt smått, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn som du sier det, så virker det som om det er ett livsverk og få laga en downpipe.

hvis noen kom med en i hånda og ga den ti ldeg så hadde du fortsatt prosjektet?

bilen trenger ikke være strøken for og ha det drit kult på bane/treff. iallefall hvis du har litt power da.

+ at da trenger du ikke være møkkredd for og og være litt i sandfella osv.

for du bygger vel for og kjøre litt på bane antar jeg.

men du selv som velger.

volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...