Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

fet bil det der. Hvilken frge thenkte du å lakke den i samme eller??

skal du selge rfl dumpen??

pris??

En eller 2 trompeter påden??

hei,

jeg kan skaffe deg bra deal på slik dump.

den har 2 horn.. samt div. monteringsdetaljer.

jeg vet nemmelig om to andre som skal ha, så da kan du være med på en import.. bør ha minimum 3 stykker samtidig, da selve portoen er en god del av importprisen... får man inn 4-5, begynner man å snakke om mulighet for priser rundt 400kr inkl frakt til han som importerer.. (internfrakt i norge komer jo i tillegg, men det kan sendes som brev).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei,

jeg kan skaffe deg bra deal på slik dump.

den har 2 horn.. samt div. monteringsdetaljer.

jeg vet nemmelig om to andre som skal ha, så da kan du være med på en import.. bør ha minimum 3 stykker samtidig, da selve portoen er en god del av importprisen... får man inn 4-5, begynner man å snakke om mulighet for priser rundt 400kr inkl frakt til han som importerer.. (internfrakt i norge komer jo i tillegg, men det kan sendes som brev).

da er jeg med. bare si hva de endlige prisen blir hvist man forhånds betaler. hvist man sender det som bre da blir det jo ikke mye i frakt. hvor lang tid tar det å sende det da??

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja.. jeg kjørte over noen dekk :P

jeg har planer om å shine den opp i sommer ja.. må få meg ny bakskjerm på h.s. etter snurr med hengeren (ikke jeg som var sjåfør, så mobb alt dere vil).

jeg skal også få inn bakfangeren litt lengre, tenker jeg.

samt sveist på 700 bakplate.

ps. ang dragracestuket, så er reservehjulsbrønnene mine helt herpete og derfor ser den ekstra høy ut bak :P h.s. reservehjulsbrønnen ble helt flat når hengeren tok siden.

bilen er lovlig senket

Vet at bilen er lovlig senket, men det er "lov" å ta noen ringer bak for utseendets skyld ;) Er ikkje for skamkapping sånn sett, men bak er bare bak.. Å f.eks ha et sett ekstra lave fjærer bak, bytter jo begge på noen minutter.. Foran er bilen så lav som den bør.. Kan godt være det var litt synsbedrag inne i bildet, men er tilhenger av at bilen er lavest bak og det er ikkje din uansett :P

Men men.. Syns 740-baklyktene så mye bedre ut på ekte enn på bildene her, forresten, de ser litt unaturlige ut på bildene her men ikkje på ekte.

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg med. bare si hva de endlige prisen blir hvist man forhånds betaler. hvist man sender det som bre da blir det jo ikke mye i frakt. hvor lang tid tar det å sende det da??

Prisen blir det samme uansett.

Jeg kan for all del sende deg min dumpventil, om jeg får orden på en masseordre.

Min blir ikke montert med det første uansett.

Men, jeg sender den ikke om det ikke blir noe av (vil ha et komplett twinturbokit)

Vet at bilen er lovlig senket, men det er "lov" å ta noen ringer bak for utseendets skyld ;) Er ikkje for skamkapping sånn sett, men bak er bare bak.. Å f.eks ha et sett ekstra lave fjærer bak, bytter jo begge på noen minutter.. Foran er bilen så lav som den bør.. Kan godt være det var litt synsbedrag inne i bildet, men er tilhenger av at bilen er lavest bak og det er ikkje din uansett :P

Men men.. Syns 740-baklyktene så mye bedre ut på ekte enn på bildene her, forresten, de ser litt unaturlige ut på bildene her men ikkje på ekte.

takk for kompliment, men jeg lar den nok være lovlig..

ikke noe galt i at den har en slik høyde bak. ser bare segen ut hvis man kapper denne ,evt så ser den ut som en båt som ikke kommer i plan.

Ja, jeg synest den ser fin ut nå.

Eneste som kunne vært bedre, hadde vært å gjort som Texascomm gjorde, å fltyte hjulene lengre frem..

Det er sikkert en svimmel svenske som designet hjulbuen bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir "pen" nå:well

med litt retting og lakk så blir den igjen überfet.... tror du skal beholde fargen,tror jeg kommer til å beholde min farge også ,men lakkes må den...

hehe,ja.. jeg tror dne kan være fet i original fargen..

Liker bilen din kjempe godt! Må begynne og spare sånn at jeg kan kjøpe den av deg ;)

hehe.. volvohuggeren (trond) maste en del på meg om å kjøpe den..

han kom jo til og med tilbake, etter han hadde gått hjem (når jeg demonterte fanger fra en bil der) og bare "Har du tenkt på å selge den nå da??!?", hehe..

jeg bare: "nei, jeg tenker ikke så mye".

Når jeg sa den ble dobbelt så fin med ny fanger, så sa han "da sier vi 80"..

Jeg fikk ikke med meg det, men kompisen min alexander hørte det.

vet ikke om han mente det seriøst.. men han ville ha bilen min, turboene, intercooler og dump..

men, ja.. <3 242r6 <3

med litt lakk nå, så er den fin som fan.. samt nye seter da og kle dørpanelene fremme på nytt (sort). samt el vinduer må jeg mekke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er mye tøffere nå en den var når du kjøpte den- :) :driving

usa fronter passe sikklig til bilen din. å den fargen.

Ett sprøsmål til angåne frakt å div fra utlandet.

jeg lurte litt på å kjøpe meg Ms

hvist at jeg kjøper en dump (importerer gjennom deg) og har lyst på MS også kan jeg bestille det på samme frakt. eller kommer det for seg ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din er mye tøffere nå en den var når du kjøpte den- :) :driving

usa fronter passe sikklig til bilen din. å den fargen.

Ett sprøsmål til angåne frakt å div fra utlandet.

jeg lurte litt på å kjøpe meg Ms

hvist at jeg kjøper en dump (importerer gjennom deg) og har lyst på MS også kan jeg bestille det på samme frakt. eller kommer det for seg ??

hei ja..

takk for feedback.

MS og Dump sendes ikke fra samme folk, ergo. må det sendes individuellt.

Om du skal være med på en masseordre, skal jeg ikke tjene noe penger på det, såfremt noen andre ordner detaljer.

Om jeg derimot skal være "man in the middle", må jeg nesten ha litt.. pga. da må jeg momse, hente pakker, sjekke innbetalinger, sende pakker, ja.. går litt tid på slikt også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja..

takk for feedback.

MS og Dump sendes ikke fra samme folk, ergo. må det sendes individuellt.

Om du skal være med på en masseordre, skal jeg ikke tjene noe penger på det, såfremt noen andre ordner detaljer.

Om jeg derimot skal være "man in the middle", må jeg nesten ha litt.. pga. da må jeg momse, hente pakker, sjekke innbetalinger, sende pakker, ja.. går litt tid på slikt også :P

æasj da blir det dobbel frakt da.

jeg er med på en sånn masse bestilling jeg. blir mye billigere. skjønner godt at du skal ha litt betalt. snakka med vs motor de skulle ha 1150kr + mava for dump. juster bar en. da er det jo billigere å importere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Åh, det var digg å kjøre bergen->voss->bergen..

forbikjøringer er drøm <3 <3 <3

ellers, har jeg som alle andre, fått litt mekk i det siste.

tror jeg har glemt å skrive det i tråden her, men, ja..

på treffet jeg var, gikk ikke bilen helt som den skulle.

viste seg jeg hadde dårlig kontakt i kamakseposisjonssensoren (selve kontakten var irret).

videre, hadde vakuum på btr'en falt av, så jeg kjørte med ukontrollert bensintrykk.. hehe...

jeg satser på å få kuttet av ny skjerm til bilen snart..

håper jeg får shinet den i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre att det går framover!

Intr. i GT-interiøret fortsatt?

hvor bor du? langt unna børge og de?

jeg skal utover der en dag, serru.. børge skulle jo se på det og gi meg status på utseende.

er det i bra stand?

242r62.jpg

242r6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider