Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Olav, vær snill med Christine... Hvis du skal ha hjelp til ting, så bør du være snill gutt... Vet hvor du bor + hvor felgene dine er.... Du sover neppe godt om jeg tipser lokale bander om nye felger.

hehe.. jeg skal pisse på felgene i tilfelle.

du vet han der "glokisen" i vinduet der jeg parkerer?

faen så han glodde i dag!! skal love deg, han var nesten limt fast i vinduskarmen!

noen burde sette fyr på de svinene som misliker miljøsvin.

jeg har wattlink...takk for tipset om spacere foran

ok.. når mekker du wattlink til meg, puz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. jeg skal pisse på felgene i tilfelle.

du vet han der "glokisen" i vinduet der jeg parkerer?

faen så han glodde i dag!! skal love deg, han var nesten limt fast i vinduskarmen!

noen burde sette fyr på de svinene som misliker miljøsvin.

ok.. når mekker du wattlink til meg, puz?

wattlink greier du selv....er jo bare feste på høyre side bak som må tilpasses...kjøp ferdig sats av en eller annen svenske og ta mål av høyre feste og ta med mål til mekanisk\sveiseverksted

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wattlink greier du selv....er jo bare feste på høyre side bak som må tilpasses...kjøp ferdig sats av en eller annen svenske og ta mål av høyre feste og ta med mål til mekanisk\sveiseverksted

ja, jeg må kjøpe et sveiseapparatus.... samt smiske med noen som bor i et litt mer egnet strøk enn jeg bor i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må kjøpe apparatus for utføring av tjenestus..

Så kan vi sveise scoop på Christine sin v40 også :P

Takk :-)

Nå mangler bare bilen en vask.. *peke på svampen*

Når hadde du tid, sa du?

Scoopet skal ikke sveises på da....

Når har jeg tid til å vaske bilen ja... Bare vær snill du... Hehe

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav, vær snill med Christine... Hvis du skal ha hjelp til ting, så bør du være snill gutt... Vet hvor du bor + hvor felgene dine er.... Du sover neppe godt om jeg tipser lokale bander om nye felger.

:thanks :hug:

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten du, tror vi kan droppe å stille ut bilene våre. Vårmønstringen har jo nye regler nå, restriksjoner der bilene må være strøkne, og i tillegg også være spesielle. Så vi dropper nok det ja! :P Ned med Vårmønstringen!!!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten du, tror vi kan droppe å stille ut bilene våre. Vårmønstringen har jo nye regler nå, restriksjoner der bilene må være strøkne, og i tillegg også være spesielle. Så vi dropper nok det ja! :P Ned med Vårmønstringen!!!

jeg snek meg inn bakveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina 2 med nydelig patinerte hjulbuer, biltema kapsler og stor terning i speilet er spesiellt...

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite saklig Colli.. De var jo mye rart som slapp inn skal jeg si deg!

MEn i alle fall:

Olav på treff:

IMG_1001.jpg

Rtig å hilse på deg og se bilen "live"! :peace:

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite saklig Colli.. De var jo mye rart som slapp inn skal jeg si deg!

MEn i alle fall:

Olav på treff:

IMG_1001.jpg

Rtig å hilse på deg og se bilen "live"! :peace:

Ja, selvfølgelig lite saklig. Hvor mye på forumet er egentlig saklig? Jeg var jo på treffet, som du vet. Så at det var mye rart som slapp inn, det var ikke helt bra egentlig, når de lovet at de skulle sile ut. Kommer på neste mønstring, da ser jo bilen min enda bedre ut håper jeg! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lage til en volvoklubb med egen avdeling der vi kan stille ut alle de gromme volvoene..

Nok OT, nydelige hjul! Har siklet på sånne i flere år no.. Lurer på, må du ha spacers bak? Har spurt i en annen tråd, den døde ut..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lage til en volvoklubb med egen avdeling der vi kan stille ut alle de gromme volvoene..

Nok OT, nydelige hjul! Har siklet på sånne i flere år no.. Lurer på, må du ha spacers bak? Har spurt i en annen tråd, den døde ut..

må ikke ha spacers bak.

fremme må du ha 5mm per side (pga. navkåpen)..de kjøper du på biltema for 30kr.

bak har jeg 1 x 20mm på v.s.

h.s. får ikke plass før jeg har just. stag.

må ikke ha bak, som sagt, men det ser jo fetere ut når hjulene er helt ute.

@lms: jeg har noen bilder ja, men har ikke resizet de enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heftige de felga der ja, kledde biln godt, du får ikke tatt no bilder fra sida og rett rakfra så man ser hvordan dem liggr i hjulbuer og sånn da?

fremme går de perfekt med skjermen.. bak er de perfekt med 2 x 20mm spacers, om man har just. panhardstag.

jeg har 5mm spacer per side fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider