Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DaButcher:

Blitt bra det der :thumb.. skal ikke ha sorte lister rundt vinduene da?

hmm, vet ikke. fremme fjerner jeg nok, tror jeg.. men de på sidene passet jo med nye rimsene.

Syns faktisk ikke bilen er så gale med kromlister, med den fargen. Derimot min er helt jævlig med krommen rundt frontruten... Bilen bak har ekstrautstyr på taket også, som DaB ønsker seg.

hehe, jeg har faktisk volvo original takgrind, ubrukt, i ene boden min.

ps. jeg tenkte å montere vindusviskerspoilerene på den bilen man ser bak min der.. den har laksetrapp og r-sport trekk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når du sammenlikner vindusviskerspoilerne dine med r-sport trekk og laksetrapp, så er det dissing! Shame om you! Du er bare misunnelig på r-sport trekket mitt. Stolene dine foran er jo møllspiste, uten noe stoff igjen. Sitter jo på fjæringen og hopper og ned når du kjører. Hehe! Du vet jeg har rett, trenger ikke si noe annet. Du er på utkikk etter nye stoler håper jeg, noen skikkelig fete skinnstoler.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når du sammenlikner vindusviskerspoilerne dine med r-sport trekk og laksetrapp, så er det dissing! Shame om you! Du er bare misunnelig på r-sport trekket mitt. Stolene dine foran er jo møllspiste, uten noe stoff igjen. Sitter jo på fjæringen og hopper og ned når du kjører. Hehe! Du vet jeg har rett, trenger ikke si noe annet. Du er på utkikk etter nye stoler håper jeg, noen skikkelig fete skinnstoler.

nei, deet er den feite ræven min som har slitt ut stolen.

ellers, det er en fordel mde segent førersete med så stiv fjæring.. jeg slipper å sprette på setet, som passasjerene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider