Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Smaken er som baken, delt! -Bedre med 18" enn 17", værtfall. Men tørr jeg spørre åssen det er med levering, når du bestiller fra gummihuset, så leverer dem det på postkontoret i strømstad, men dem må vel ha en adresse å levere til når du bestiller?? samt åssen får du vite når felgene har kommet til postkontoret?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PERFEKT!!

 

Vi bare tuller her, fjærene er ikke kappet. Vi skulle fikse eksoslekkasje og jekket bilen opp foran, så den ble litt lavere bak. Olav og jeg syns ikke det ble noe pent, så vi er begge glade for å ha hele fjærer! :)

 

Artig å se hvordan det hadde blitt da.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmen!!!

har gutta borti bergen fått riktig senking og nå æ??

about time .....puh

 

og skrotnisse ikke skryt på deg no,sist du prata var det:"jeg skjønner ikke hvorfor alle skal kappe fjørene bak!mister jo veiholdninga da jo.stakkar deg æ gett,jeg skal absolutt kappe bort baljene...blir mye finere."

har du detti ner trappa nå eller?det ser jo ikke ut i månelys engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja! Hadde vært ubrukelig å kjøre med, i hvert fall her. DaButcher tar nedi på vanlige fartshumper allerede, og med ytterlige 60mm så hadde bilen hans skrapt nedi på rett vei uten hjulspor. Så vi kapper nok ikke her i gården nei! :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at Cambern er helt feil da uhhmmwhat? men hadde nok vært på tide ja!

 

Det bryr jo ikke folk seg om når de kapper da, bare få bilen lavest mulig, så er det helt topp vet du. Camber? Hva er det for noe? Har ikke hørt om det nei, men bilen er lav nok i hvert fall.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmen!!!

har gutta borti bergen fått riktig senking og nå æ??

about time .....puh

 

og skrotnisse ikke skryt på deg no,sist du prata var det:"jeg skjønner ikke hvorfor alle skal kappe fjørene bak!mister jo veiholdninga da jo.stakkar deg æ gett,jeg skal absolutt kappe bort baljene...blir mye finere."

har du detti ner trappa nå eller?det ser jo ikke ut i månelys engang

 

 

har aldri sagt det er galt og kappe....men trenger ikke kle seg naken vis man bare skal pisse

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår