Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått demontert spoilerne på vindusv. nå da? Satt de over på GTX-en? Du vekket meg i sted, fy...

jeg har helt glemt det..

må ta det om nattenen gang, så folk ikke tror jeg stjeler, når jeg egentlig monterer deler på en annen kis sin bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser jeg en blå front der? hm hm hm! Du viser kun bilens "beste" side... hm hm hm! Fete felger ja! :D *stjele* Lakken ser jo bra ut på disse bildene, din luring!

hehe, du vet.. slik er det med svimmel fotograf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få lakket bilen der,så blir den bra:) passet bra med felgene ja:)

Ja, jeg tenker jeg må lakke den slik den fremstår på bildet.

 

Jævli fine bilder, bilen ser jo strøken ut i forhold til kordan den gjorde på Eikås ;)

 

Satt noen dato for retting og lakking?

Hmm, jeg har ikke photoshop? :P

 

nei, men det var litt skumring og da ser man ikke den jævlige lakken..

samt bulken er jo på andre siden.

 

jeg har jo også byttet fanger fremme, siden eikås.. det gjorde en del.

 

håper jeg får på ny usafront om en uke eller to.

 

ang lakk: når jeg får cash.. nå viser det seg at jeg får 10.000kr mindre denne måneden enn jeg trodde, pga. en tabbe på jobben.. (de trakk meg for 30 dager ferie, når jeg i realiteten bare har opptjent 16 dager ferie!)..

 

får pengene ijgen, men ikke før neste måned tror jeg.. må ta ut ferie, for å få de ut :S

 

Fine bilder :) Btw: du sier du bruker spacers... Går superDTM-felgene i det heletatt på uten noen form for spacers og originale hjulbuer? -eller subber dem da?...

Jeg har spacers fremme, for å få navdekselet til å gå klar navkoppen.

Demonterer man navdeksel, går felgen fint på.

 

bak, har jeg bare spacer på v.s. og det er strictly for show!

har ikke plass i h.s.

 

de går mao. "rett på", så lenge du tar av navdeksel og bytter med et annet.

evnt. tar du å bulker navkoppen, eller monterer biltema spacers fremme.. (kr. 30). gjett hva jeg gjorde, 30kr.. hint. ps. må selvsagt ta den stygge kanten, som man til og med må med eiker polaris.

 

fet bil butcher, og jeg likte virkelig de felga :)

takk og dobbelttakk :-) var en grunn til jeg og faren min tok å rånte den sinnsyke veien fra bergen -> sverige -> halden -> sverige -> sarpsborg -> bergen via. masse omveier over fjellet -> nordhordaland -> bergen på to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bli rik så mye som du jobber om dagene nå! 12 timers dag ++ på deg jo.... Eller kanskje bare noe du sier for å bli kvitt meg?! ;) Uansett, nå skal det bli litt fart på motorprosjektet mitt, bare jeg ikke knuser andre kroppsdeler enn fingre.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bli rik så mye som du jobber om dagene nå! 12 timers dag ++ på deg jo.... Eller kanskje bare noe du sier for å bli kvitt meg?! ;) Uansett, nå skal det bli litt fart på motorprosjektet mitt, bare jeg ikke knuser andre kroppsdeler enn fingre.

hei, det som er py sant, er at jeg ikke fdår overtid!!

jobber i kommunen, så jeg får bare flexitid....

 

jeg sitter der og blir "Opphengt" for ting jeg egentlig ikke er ansvarlig for.

hadde jeg vært kynisk, kunne jeg bare gått og da måtte de betalt meg overtid, men jeg føler litt "ansvar" for andre avdelinger som er avhengige av at jeg får utført diverse ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, det som er py sant, er at jeg ikke fdår overtid!!

jobber i kommunen, så jeg får bare flexitid....

 

jeg sitter der og blir "Opphengt" for ting jeg egentlig ikke er ansvarlig for.

hadde jeg vært kynisk, kunne jeg bare gått og da måtte de betalt meg overtid, men jeg føler litt "ansvar" for andre avdelinger som er avhengige av at jeg får utført diverse ting.

 

Din idiot! :deng

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår