Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle koble opp forsterker på 6x9'ene i dag, men så glemte jeg at jeg gav jo vekk remotekabel, samt highgrade signalkabler, etc. når ejg kvittet meg med 32"'eren..

fikk inn en billig signalkablel, men ingen remote..

men, men.. amp'en har signal fra headunit og den manuelle remoten må jeg bare strekke. samt jeg må jo flytte kabler fra headunit bak til amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Her kommer halvparten av en post eg egentlig skrev i 780-tråden..)

Eg fant forresten bilen din i byn i dag, hurra, då vet eg kor eg får tak i nye felger :P Siden eg så at den blå 240en med USA-front hadde laksetrapp, må eg nesten nevne kor mye finere bilen din ble uten, så ikkje du napper den av og setter over ;) En helt annen stil på bilen liksom..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fant forresten bilen din i byn i dag, hurra, då vet eg kor eg får tak i nye felger :P Siden eg så at den blå 240en med USA-front hadde laksetrapp, må eg nesten nevne kor mye finere bilen din ble uten, så ikkje du napper den av og setter over ;) En helt annen stil på bilen liksom..

hehe, jeg har låsemuttre, så jeg satser på de bremser deg litt..

men bra du advarer meg, da vet jeg hvor jeg kan stjele de tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan senke fjærskålen mer enn 10mm, for å si det sånn :P

Tenkte mest på om mm fra felgen til fjærbeinet, mange mm du har og gå på ;)

skal kjøpe skrudde felger så måler å tenker litt på inpress osv.

tenkte på øvers ytterst på felgen, også inn mot fjærbeinet. mange mm du har med dine 8,5x18" ET13 :)

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har låsemuttre, så jeg satser på de bremser deg litt..

men bra du advarer meg, da vet jeg hvor jeg kan stjele de tilbake.

Rett skal være rett, vet du, sender PM med adressen min.. Føler presset på meg no til å handle SuperDTM før dine evt. skulle forsvinne :P Eller så må eg ha 17"..

Har du solgt alt av turbooppsettet ditt?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen har vel GTX-front for å være helt presis? :) Hvis det er naboen til Olav du tenker på.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett skal være rett, vet du, sender PM med adressen min.. Føler presset på meg no til å handle SuperDTM før dine evt. skulle forsvinne :P Eller så må eg ha 17"..

Har du solgt alt av turbooppsettet ditt?

jeg har 18"...

Har liggende turboer med manifoil, dump og IC.. alt nytt og ubrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 18"...

Har liggende turboer med manifoil, dump og IC.. alt nytt og ubrukt.

Den dumpen må vi prøve på min når den blir ferdig. Hvis Børge har tid, så håper vi på et motorbytte neste helg. Avhenger litt av de som eier det lokalet jeg skal låne, fordi de hadde ikke noe sikkerhetswire på bukkene. :shake

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dumpen må vi prøve på min når den blir ferdig. Hvis Børge har tid, så håper vi på et motorbytte neste helg. Avhenger litt av de som eier det lokalet jeg skal låne, fordi de hadde ikke noe sikkerhetswire på bukkene. :shake

hva skal du med bukkre, når du har mine ramper?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider