Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Den bilen har vel GTX-front for å være helt presis? :) Hvis det er naboen til Olav du tenker på.

Det er no ikkje eurofront, så dermed: USA-front.. ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:P Vel, du kan få ta ut girkasse og ut med motor ved hjelp av de rampene du! Greit, du skal få de i dag. Jeg kommer ned med de! Husk at du må i boden da... hehe! :D

hehe, var ikke sånn ment da :P

jeg var jo for lat for å ta de med meg sist, pga. jeg orket ikke å låse opp boden min..

tror jeg har en dårlig foring fremme, forresten..

ps. creds til colli, for super polering av matt lakk på r6'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var ikke sånn ment da :P

jeg var jo for lat for å ta de med meg sist, pga. jeg orket ikke å låse opp boden min..

tror jeg har en dårlig foring fremme, forresten..

ps. creds til colli, for super polering av matt lakk på r6'en.

Syns ærlig talt jeg fortjener mer enn et ps, det var jeg som måtte vise deg hvordan man fikk fram igjen fargen og glansen på bilen din! :P Du bare koste litt med poleringen du. "Wax on, wax off" Alle kjenner da det! :D

Neste gang tar vi min..... ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ærlig talt jeg fortjener mer enn et ps, det var jeg som måtte vise deg hvordan man fikk fram igjen fargen og glansen på bilen din! :P Du bare koste litt med poleringen du. "Wax on, wax off" Alle kjenner da det! :D

Neste gang tar vi min..... ;)

hehe, disser du min kunnskap til de lærdes vokseteknikk?

Takk for poleringen, Øyvind (Colli) :phatyo :cab :microsoft babyhmm? :disco :partyon :yak: :spin :peace: drunk birthday :jackinbox :oohh :naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok OT! Hvordan ser det ut med just. panhard nå da?

jeg har kr.11,- på konto..

*vente på skattepeng*

men så skylder jeg faren min litt for felger.. hehe..

fant ut noe jalla: jeg må ta ut ferien, for å få tilbake de 25.000kr som ble trekt av lønnen min.. mao. må jeg ta ut hele ferien, før jeg får peng :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA-fronten har "reflex" nederst under lyktene

GTX-fronten har svart felt under lyktene. Dette var en sats man fikk kjøpe på volvo.

Den originale USA-fronten er den peneste synes jeg...

Aha, fint å vite..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Såg bilen din for første gang in real life på søndag. Du sto der med vaskegreiene nede på Statoilen. Jeg var med Kristian(volvo240r). Vi kom i den fantastisk råe Daihatsu Couren med hele 40hk:)(dama sin) Jeg sto der iden røde genseren viss du husker det.

1992 Audi S4 2.2 20v Turbo Quattro Sedan

1985 Volvo 240 2.3 8v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har det skjedd folkens. Olav og det han skryter så voldsomt av har blitt flist, rett og slett feilparkert av en B230A med modifiseringer som:

-defekt toppakning (skjev topp?)

-biltema supereffekt tennplugger og tennpluggkabler

-biltema ventilhetter

-slureclutch

Nå vil sikkert mange påstå at dette bare er løgn, men jeg har bildebevis...

colli.jpg

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider