Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såg bilen din for første gang in real life på søndag. Du sto der med vaskegreiene nede på Statoilen. Jeg var med Kristian(volvo240r). Vi kom i den fantastisk råe Daihatsu Couren med hele 40hk:)(dama sin) Jeg sto der iden røde genseren viss du husker det.

Ja, hehe.. husker det.. Alle lo jo når dere kom i den bilen.

Ja, da har det skjedd folkens. Olav og det han skryter så voldsomt av har blitt flist, rett og slett feilparkert av en B230A med modifiseringer som:

-defekt toppakning (skjev topp?)

-biltema supereffekt tennplugger og tennpluggkabler

-biltema ventilhetter

-slureclutch

Nå vil sikkert mange påstå at dette bare er løgn, men jeg har bildebevis...

colli.jpg

hehe.. du har forvridd sannheten litt.

Vi hadde jo tross alt race i revers!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må nok bite i det sure eplet denne gangen.

Nei, om vi skal være litt seriøse.

Du stoppet jo på rødt lys..

Så skulle jeg ta bilde av deg, mens jeg skulle kjøre rett frem.

Men, så kjørte du!! Jeg teknte jeg skulle lage en carspotting tråd om bilen din.

Har et annet bilde, der jeg ligger å cruiser I blårøyken din.

:iconsm :thumb :thumb :magic :word_ms :wave :google :phatyo :microsoft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, om vi skal være litt seriøse.

Du stoppet jo på rødt lys..

Så skulle jeg ta bilde av deg, mens jeg skulle kjøre rett frem.

Men, så kjørte du!! Jeg teknte jeg skulle lage en carspotting tråd om bilen din.

Har et annet bilde, der jeg ligger å cruiser I blårøyken din.

:iconsm :thumb :thumb :magic :word_ms :wave :google :phatyo :microsoft

Tror det er vanlig at folk kjører når det blir grønt lys. Jeg kjørte ekstra fort for å ikke bli tatt bilde av, og det klarte jeg... Hehe, du fikk bare bilde av ræven på bilen... Er ikke mye car å spotte det der.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig at folk kjører når det blir grønt lys. Jeg kjørte ekstra fort for å ikke bli tatt bilde av, og det klarte jeg... Hehe, du fikk bare bilde av ræven på bilen... Er ikke mye car å spotte det der.

nei, jeg hadde teknt å lage en "gjett hvem sin bil jeg carspottet", så måtte folk gjette hvem på BF sin bil det var!!

Premien, skulle være at du polerte bilen til vedkommende som gjettet rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg hadde teknt å lage en "gjett hvem sin bil jeg carspottet", så måtte folk gjette hvem på BF sin bil det var!!

Premien, skulle være at du polerte bilen til vedkommende som gjettet rett.

Glemte å kommentere at du skrev at du lå BAK i blårøyken min! :D Merk BAK! ;) Joda, så lenge det er en kjempepen jente sent i tenårene eller litt eldre sin bil, så kan jeg polere. Men du er på jobb fortsatt, så saboter bybanen og kom deg hjem. Vi snakkes sikkert senere.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å kommentere at du skrev at du lå BAK i blårøyken min! :D Merk BAK! ;) Joda, så lenge det er en kjempepen jente sent i tenårene eller litt eldre sin bil, så kan jeg polere. Men du er på jobb fortsatt, så saboter bybanen og kom deg hjem. Vi snakkes sikkert senere.

Ja, jeg skal opp på frydenbø snart..

Skal sabotere litt bybane ja, så er det avgåre-kåre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dagens bilde av "Gamle skrangle", aka. R6'en:

l_DSC01345.jpg

Den logiske konklusjonen til meg og Colli, er at lakken er radioaktiv!

Kan rubbes og poleres, men etter et par dager har den mystiske hvite flekker :S

trimming.jpg

"Prosjektet" har ikke skjedd så mye med, da utenom litt rubbing, lakkering, etc. fra tid til annen. Har forøvrig planer om å fjerne resten av lyddemping i bilen, feks. innsiden av torpedoveggen, da jeg uansett ikke hører noen fra fronten av bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider