Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skylder jo alltid på en eller annen dame som er rundt. Jeg er mer singel enn deg, og klarer likevel å bowle bra. Dessuten; hun var ikke SÅÅÅÅ bra da!

hehe, om hun kan lage mat, skal jeg sjekke henne opp..

skal ta turen opp der en dag og utfordre henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, får ta deg ei gode fulje 10 i promille og i det romantiske hjørnet som eg seier da bowler en best,hehe sikkert mangen som seier/skriver at det er farligt det, hehe veit slengte kula bakover sist eg var å bowla hehe retningssansen var litt på bærtur,

 

Foresten kosta det noe å melde seg inn i klubben? volvo power team

satt og lurte på og melde meg inn

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke sann du! Skal mer til enn blondt hår og pupper til for å distrahere meg... hehe! Lykke til i hvert fall. Tror ikke det er lurt om jeg er med, for da vinner du i hvert fall ikke.

 

hahaa, du så jo hvor mye jeg fikk av hun damen da :p

hun løpte jo for meg også, samt hun smilte jo som fan når jeg snakket seriøst med henne..

 

hehe, får ta deg ei gode fulje 10 i promille og i det romantiske hjørnet som eg seier da bowler en best,hehe sikkert mangen som seier/skriver at det er farligt det, hehe veit slengte kula bakover sist eg var å bowla hehe retningssansen var litt på bærtur,

 

Foresten kosta det noe å melde seg inn i klubben? volvo power team

satt og lurte på og melde meg inn

hei, basic medlemsskap er gratis. :-)

bowle i fylla ja, hehe.. har gjort det i 2001..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho for ein lyd da va i bilen din! sinnsjukt :D

Må sei eg er imponert av viljestyrken din, du er jo ikkje utdanna mekaniker, men får til det meste når det gjelder bilen din!

hehe, takk..

 

jeg har noen ganger angret på at jeg ikke tok utdannelse innen bil.

men til gjengjeld, så gjør det vel at man blir mer "mettet" på en måte.

 

kjenner noen folk som bare driver med bil og de gidder ikke skru på fritiden lengre (når de kommer i 40+ alderen).

 

Jeg er et stykke unna 40 nå, men, hehe.. Kjenner flere som begynner å jobbe med det de hadde som hobby, for så å gå lei.

 

enkle og medium-vanskelige ting får jeg gjerne til selv, men jeg forhører meg gjerne med volvoguden først... :p

 

vet ikke om jeg skrev i denne tråden, men baksete og teppe er ute av bilen.

blir kanskje veltebur med tiden, men brunt teppe skal iallefall ikke inn i bilen igjen.

 

skrapte vekk litt asfaltplate også, støvsugde, etc. og fjernet overflaterust.

skal si lydnivået øker uten teppe og baksete! da hører man bensinpumpen ganske bra, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte jo selvsagt å ødelegge kjøremodusbryteren min når jeg dro bryteren ut av håndbrekk-konsollen.. Fant ikke igjen alle delene som lå inni der, tror jeg :P

 

men jeg fikser det med en kulepennfjær tror jeg.. skal prøve litt i kveld, om regnet avtar.. Ellers må jeg si jeg hører ganske mye lyder nå, uten baksete og uten teppe. Har også fjernet litt asfaltmatter bak førersete, samt sparklet opp der jeg fikk sveist inn friskt stål for et par år siden, under bytte av venstre kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jeg imponert også nå? Hm... Skriver du din egen historie nå? Jeg sa det ikke var ille. Men skru ut beltene i dag da. MEN, viktigst av alt, rydd den bilen din.

nei, tenkte på pluggene..

 

 

nå er forøvrig kjøremodusbryteren min macguyvret med en kulepennfjær, så den holde seg i sportsmodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja går vell godt den no? sportsmodus:)

fant att den siden dei hadde us lykter i statene:)

prisane på heile lykta med fester og det hele kom på 161,92 dollar+ frakt

rekna det ut til 1057kr + frakt, men frakta er vell ikkje så gale?

synst no prisane ikkje var så gale eg da i forhold til om en kjøper dei her?

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår