Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Foringen har smeltet altså? Sikker?

Om vi er sikker? Hahahaha, jeg skal ta bilde til deg i morgen jeg du. :)

Du mener jeg lusket på deg ja? Du vet jeg kom fra trening og vasking av bilen min. Får se om vi får luftet noe i morgen. Har vel noen merkelige bilder fra i dag. I mørket!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flinke med OT i tråden din Olav. Men SS242 skal få bilder, enten han vil eller ikke. Bilder er jo alltid bra! ;)

Kan jo ta bilde av 1 kjekk gutt i morgen også... Hehe!

ok.. jeg kjøpte hårvoks på rema i sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, da er det bare å glede seg til å lufte bremser!!

Jeg måtte gå til jobb i dag og måtte gå innom minibank, o.l., så jeg brukte jo fan meg 35 minutter til jobb..

Eneste positive tingen, var jo at hunden fikk slitt seg litt ut, samt jeg fikk jo sett på pene damer som skulle ta bussen :P

Tok ut cash for å kjøpe emblemer til 780'en! En lærer ved Årstad VGS, som vi traff på Heidaltreffet og pratet en del med, hadde nemmelig sporet meg opp. Han ringte meg i går og spurte om det var meg han snakket med på treffet.

Han sa at han hadde kjøpt emblemene for å ha de til reserve til sin egen, men når han så hvor fin 780'en var, måtte han nesten få de på den bilen.. hehe

Relatert lenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og colli luftet bremser, etter utallige samtaler med en hyggelig eldre dame.

Hun kom flere ganger å forsikret oss om at vi kunne gjerne parkere henne inne, parkere foran garasjen, etc. Vi ble også tipset at det kanskje kom noen andre som ville parkere der, men vi kunne bare stå der om vi ville..

Så spurte hun om vi mokket bil.. Jeg bare: "om vi hæ? KA sa du?" Hun bare: "mokke bil" elns. Jeg bare: "Jaja, det gjør vi!".. hehe.. hun var litt tidig hun damen da, sikkert 70år gammel og kom kjørende i en fiesta..

anyhow, colli hadde allerede parkert henne inne.

rett nedenfor leiligheten til "eksosen" (en mann som skulle anmelde meg for å ha motoren igang i ca. 30 sekunder)..

Hun damen kom tilbake et par ganger til og forklarte at bak ene garasjeporten var det ikke parkering, der var det bare boss.. Det var nemmelig piperom, så der kunen vi også fint parkere...

hehe, i god gammel stil, sporte jeg av i mine tanker og fikk ikke med meg hvilken garasjeport hun snakket om.. men, men.. hun var nå hyggelig.

Etter det, luftet vi bremser, jegfikk bremsevæske inn på åpent sår, som svidde litt.. ellers varsaken krem.. ut å kjøre litt, råne med politiet ut fra rundkjøringen, m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, best du gir meg creds her. Det var faktisk mine hender som ble badet i den bremsevæsken din. Kjenner det enda! Ja, jeg liker jo å parkere folk inne, spesielt eldre damer.

Jeg er ikke helt fornøyd med bremsen din enda da, så vi får se en annen dag. Den er i hvert fall kjørbar.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider