Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

Dere er jaggu en gjeng med smørhomoer som ikke takler litt bremsevæske...

 

Hold dere til barbie, selvbruningskrem og lotion heller for å skru bil gutta...

 

 

haha, ja d va nu litt mytje OT her om Bremsevæske, MEN d e jækli ondt å få sånt i auan/ åpen sår! då kain main rope på gud å varmere strøk. tru mæ! har prøvd!

79`Volvo 244 Gl [solgt]

87`Volvo 245 Gle [solgt]

88`Saab 900 2.0 Turbo [solgt]

89`Vw Passat 35I [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, best du gir meg creds her. Det var faktisk mine hender som ble badet i den bremsevæsken din. Kjenner det enda! Ja, jeg liker jo å parkere folk inne, spesielt eldre damer.

 

Jeg er ikke helt fornøyd med bremsen din enda da, så vi får se en annen dag. Den er i hvert fall kjørbar.

bremsen er mye bedre nå da!!

måtte sikkert kjøres inn, booster og sylinder hadde visst lagt i ro i 1-2 år, mener jeg han sa..

 

Prøvde i går å pumpe den hard og den pumpet seg hard helt ute..

Fremdeles myk pedal, men den bremser bra.. Pedalen bør jo være mykere med big brake booster, men hvor mye mykere er jo et annet spm. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jaggu en gjeng med smørhomoer som ikke takler litt bremsevæske...

 

Hold dere til barbie, selvbruningskrem og lotion heller for å skru bil gutta...

 

Kom på besøk til læreren jeg hadde på VK1 du, 50 år gammel gubbe som har skrudd bil hele livet sitt. Det første han sa til oss var, BRUK HANSKER GUTTER! Det gikk 2-3mnd så hadde han knapt hender igjen. Kunne ikke ta på en dritt, måtte smøre seg inn med kremer flere ganger om dagen osv. Han snakket av erfaring, og hadde vært like tøff som deg! ;)

 

Da snakker vi barbie og smørhomo! ;) Så vær så god du, vær eplekjekk med bremsevæske og kjemikalier til hendene dine etser bort!

 

Og jo, jeg så humoren!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då må jammen ha go råd so burna opp dekka på finefelgane dine på eikås :hello:

må ta meg råd til litt morro, hva skal jeg ellers med bilen? :P

jeg trenger jo egentlig ikke bil, der jeg bor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt PH-stag, det skal beskues i dag antar jeg?

thanx.. ja, jeg har kjørt lenge nok rundt med PH-staget som passasjer!! hele to ganger har jeg kjørt på eikåsbanen med PH-staget liggende som passasjer, hehe..

 

Jeg la veldig mye merke til forbedringene i dag altså... Det er helt sykt egentlig..

 

koefissienten har sunket betraktelig pga en glattere overflate - Så dette må feires med fres>0/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal den automaten din tåle egentlig? Mulig det har vært snakk på det før, men er en smule mye å gå igjennom i tråden din hvis jeg skal finne igjen det :wonder:

Hei,

Automaten er Asin Warner 30-43, som er samme automat som ble levert på bla.a. Toyota Supra Turbo, Lexus 430 med v8, m.fl.

Jeg har ingen tall å komme med, men den tåler nok mer enn feks. M90..

 

Kan tenke deg jeg har mishandlet denne kassen ganske mye, med dårlig kjøling..hehe.. kjølingen er vel egentlig det som kommer til å ta knekken på kassen en dag, om jeg ikke får på den en større oljekjøler..

 

har du ikkje noen bilder da?

etter du fekk på PH staget ditt?

grattis med nytt stag da:D

I dag er det "gromvær" i bergen, 22 grader viser verktøylinjen min..

Skal se om jeg får tatt noen bilder :-) Bør egentlig etter-stramme den bolten på justeringen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår