Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må jo være minst 50hk bare det

ja, jeg koblet ut relèene og sikringsboksen, for å tjene effekt..

Nei, men på forrige effektmåling sotet jeg de BCPR6ES pluggene jeg kjøpte og jeg synest de pluggene var litt kjipe.. Etter de ble sotet, så er den ikke helt "seg selv". Greit nok, jeg kan jo bare åpne og rengjøre pluggene, men det skader jo ikke å hive nedi noen litt grommere plugger.

Hvitmotorene er litt mer sensitiv på plugger, enn en b19a.

Av den grunn, skal jeg aldri ha noe som heter bosch nedi de tennplugghullene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NGK funker drit i hvitmotorer. Har ikke tall på hvor mange plugger jeg har bytta ut pga. fusking. Setter inn orginalplugger, så er fuskinga borte

Hmm, rart at 99% av folk disser bosch og sier NGK funker bedre....

Men, men.. Jeg får pluggene "gitt vekk", så det er ikke noe bad om de ikke funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Olav og jeg fått inn baksetet + teppet i bilen igjen. Nå trenger den bare litt rydding i bagasjen, så er den klar for godkjenning i morgen. Vi måtte selvfølgelig ut og teste bilen etterpå, med diverse råning i sentrum og noen brede svinger.

Jeg tok med kameraet for å dokumentere vår skruing, under tak på Kilden Senter etter stengetid. Estimert tidsbruk på å ta ut alle seter, inn med tepper og inn med seter igjen = 40 min med rydding. Det inkluderer da min photosession også.

IMG_1138.jpg

IMG_1137.jpg

IMG_1139.jpg

IMG_1140.jpg

IMG_1141.jpg

IMG_1142.jpg

IMG_1143.jpg

IMG_1144.jpg

IMG_1145.jpg

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider