Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BBS-felgene er noe av det peneste du kan putte på bilen din, som forsåvidt er grisefin fra før av. :)

less is more

Takk for hyggelig feedback :)

men når du har bestemt deg så pm meg:) tar dem med en gang da:)

hadde vært genialt hvis jeg fikk kjøpe de.. digger de felgene:D

lenge til du da omså vlir å kvitte deg med dem.. blir det til sommeren da? eller i vinter?

Blir nok som colli sier nedenfor ditt innlegg; om våren/begynnelsen av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

less is more

Takk for hyggelig feedback :)

Blir nok som colli sier nedenfor ditt innlegg; om våren/begynnelsen av sommeren.

oki:) men ta kontakt når/hvis du selger dem da!:) hvis du husker det da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm skal du selge felgane dine oxo no?

må no sette i gang en budrunde da:)

er intresert i dei eg oxo:D

får no håpe dei er litt meir medhjelpelig på bt 31 da,

hhe, er flere som maser på meg om å kjøpe felgene..

bla.a. en med jkmk18 spurte hvor mye jeg ville ha i mellomlegg for å bytte felger.. men jeg var ikke intr..

men,ja.. 16" blir det neste gang, tror jeg.

noe ala bbs.. http://www.ovlov.net blir min inspirasjon neste gang, sier jeg nå - iallefall.. kan jo være jeg endrer mening med tiden.

forøvrig fikk pedersens racing sendt bilsteindemperene mot min adresse i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Olav nettopp forsvant, så kan jeg svare på det med dempere. Han bytter ut Gule konis pga BT i Bergen nektet å godkjenne bilen med senkesettet som står på nå. Fjærene framme var løse og kunne vris på når de hadde jekket opp bilen. De mente at når vi kjørte kunne fjærene vri seg = vi må hoppe med fronten på bilen for å få det til.

Ang. lakk på bilen, så trenger egentlig hele bilen lakk! :) Jeg jobber med å få han til å fikse bulk + lakke hele bilen. Jeg skal dog ikke snakke for høyt siden jeg har 2 bakskjermer som jeg kjører med uten lakk. Hehe! :)

Vet ikke om vi har tid til å lage how-to-tråd når vi skal skru! :P Men er ikke bilder morro da?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:O Frekkaser!!

Nå vet jeg at jeg iallefall ikke skal lage en how-to for å fikse det som ble ødelagt i dag..

Først tok vindusviskermotoren mer eller mindre kvelden.. Bråkte som faen!!

og, ja.. Nå har jeg monovisker, på passasjersiden, hahaha..

Jeg tror staget på førersiden har hengt seg opp og til slutt hoppet av/knekt, elns. Så har den gitt så mye motstand til motoren at den kanskje har røket(?).

Har ikke sett på det, jeg har vært RIIIMELIG opptatt i hele dag, kom hjem nå halv to ca..

Men, ja.. Kanskje det blir en how-to allikevel, men jeg tviler.. Har ikke noe å ta bilder med lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@scrat:

Takk :-) Heldigvis lyver bilder!! hahaa.. trenger litt kos denne bilen.

@speediseverything: må ha kortere dempere, så fjærene mine står i spenn.

senkefjærene mine er løse :O

@mr.c.:

jeg jobber for å få deg til å ta oppvasken min, men vi ser hvordan det går!!

alle de tøffe gutta kjører med skrudde 16" :tannløs: Hehehehe

hehe, solgte du rimsene dine??

jeg tenkte å få custom lagde slike som http://www.ovlov.net kjører på, han skal undersøke priser og slikt. blir produsert i .au, men det firmaet har ikke noe hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider